بازدید سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از مراکز رفاهی و اسکان فرهنگیان غرب استان تهران

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با حضور در مراکز رفاهی شهرستان‌های غرب استان تهران، از نزدیک در جریان روند پذیرش و اسکان همکاران فرهنگی در این مراکز قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۶۵۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از مراکز رفاهی و اسکان فرهنگیان غرب استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی، با حضور در مراکز اسکان فرهنگیان غرب استان تهران در جریان روند اسکان فرهنگیان در شهرستان‌های استان تهران قرار گرفت.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در حاشیه این بازدید، ضمن مطلوب ارزیابی کردن خدمات اسکان مرکز رفاهی خجسته نیای رباط کریم، آموزشگاه مرحومه حاجیه خانم نوری در ملارد و آموزشگاه ام وهب شهریار، گفت: به طور معمول، مسافران به دلیل در مسیر بودن شهرستان‌های استان تهران و مقاصد سفر به شهرهای زیارتی و یا سیاحتی در کشور، مدت کوتاهی اسکان می گیرند و این امر زحمات همکاران را در ضدعفونی و آماده سازی اتاق ها دشوارتر می کند.

وی، با اشاره به بررسی خدمات مراکز اسکان این استان از نظر امکانات بهداشتی و رفاهی آن را خوب و قابل قبول دانست و بیان کرد: شأن همکاران ما ایجاب می کند در این زمینه بیشتر تلاش و اهتمام بعمل آمده و کیفیت خدمات در آینده افزایش یابد.

10 مرکز رفاهی با 104 سوئیت، 41 مدرسه با 212 کلاس جهت اسکان مسافران نوروزی شهرستان‌های استان تهران پیش بینی و دو مرکز بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های ری و اسلامشهر نیز آماده ارائه خدمت به مسافران این استان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار