دیدار سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با فرماندار بهارستان

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از ادارات آموزش و پرورش ناحیه یک و دو بهارستان بازدید کرد و در ادامه با فرماندار شهرستان دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۵۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با فرماندار بهارستان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از ادارات آموزش و پرورش ناحیه یک و دو بهارستان به صورت سرزده بازدید کرد. در ادامه با عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان نیز که از همکاران فرهنگی استان بوده، دیدار کرد.

بهرامی ضمن گفت‌وگو و تبادل نظر به بررسی مشکلات آموزش و پرورش نواحی یک و دو بهارستان پرداخت.

وی با تأکید بر بهره‌مندی از ظرفیت شورای آموزش و پرورش شهرستان به تبادل نظر در خصوص تکمیل یازده مدرسه در حال ساخت شهرستان و وضعیت هر کدام و همچنین شرایط بازگشایی حضوری مدارس پرداخت.

این مقام مسئول با اشاره به تجربه فرماندار بهارستان در مدیریت آموزش و پرورش، ابراز امیدواری کرد که در جایگاه جدید نیز از نگاه مثبت ایشان در جهت رشد و تعالی تعلیم و تربیت منطقه نیز بهره خواهیم برد.

سپس عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان نیز ضمن تقدیر از سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، تبادل نظر در خصوص مسائل آموزش و پرورش شهرستان را موجب دلگرمی فرهنگیان دانست و گفت: نقش موثر فرهنگیان در افزایش اعتماد عمومی به ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا انکار ناپذیر است. امیدواریم با همراهی مردم، روند بازگشایی حضوری مدارس پس از تعطیلات بدون مشکل سپری شود.

شایان ذکر است سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از مراکز اسکان فرهنگیان این شهر نیز بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار