معاونت آموزش ابتدایی شهرستان رباط‌کریم:

تداوم یادگیری در نوروز با طرح عید، هنر و داستان

رباط‌کریم (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش‌و‌پرورش شهرستان رباط‌کریم از تداوم فعالیت‌های آموزشی در ایام نوروز با عنوان عید، هنر و داستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تداوم یادگیری در نوروز با طرح عید، هنر و داستان

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش‌وپرورش شهرستان رباط‌کریم؛ مریم محمدی، معاون آموزش ابتدایی آموزش‌و‌پرورش شهرستان رباط‌کریم با خاطر نشان کردن این مطلب که در ایام نوروز به هیچ عنوان به شکل سنتی برای دانش آموزان تکلیف نخواهیم داشت، از اجرای طرح عید، هنر و داستان در ایام نوروز خبر داد و عنوان کرد که دانش‌آموزان مانند دو سال گذشته باید در یکی از محورهای هنری و یا ادبی به فعالیت بپردازند.

وی با اشاره به این مطلب که دانش‌آموزان سومین عید کرونایی خود را تجربه خواهند کرد، عنوان کرد: دانش‌آموزان طبق روال سال‌های گذشته می‌توانند ایده‌های نوآورانه خود را در 3 قالب «داستان‌نویسی»، «داستان‌گویی» و «داستان‌خوانی» با موضوع آزاد و با تاکید بر دنیای بدون کرونا و دنیای با کرونا و دلتنگی برای مدرسه تولید کنند.

معاون آموزش‌ابتدایی با اشاره به این مطلب که دانش‌آموزان برای تولید آثار خود می‌توانند از هنرهایی مثل عکس، نقاشی و فیلم برای روایت داستان خود استفاده کنند بیان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند آثار داستانی خود را در قالب عکس، نقاشی و فیلم ارائه دهند.

وی در ادامه افزود: اگر دانش‌آموزان بتوانند از سه قالب ذکر شده در تولید آثار خود به صورت ترکیبی استفاده کنند بهتر است.

محمدی در پایان ضمن آرزوی سالی توأم با موفقیت برای دانش آموزان خود در مقطع ابتدایی اظهار کرد: در سال آینده از آثار و داستان‌های ارسالی دانش آموزان نمایشگاهی ترتیب داده خواهد شد و از افراد برتر آن تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار