معاون آموزش متوسطه ناحیه یک بهارستان:

توسعه پایدار هر جامعه‌ در گرو پیشرفت و تعالی آموزش و پرورش است

بهارستان یک(پانا) - معاون آموزش متوسطه ناحیه یک بهارستان در مراسم تجلیل از مدیران و برترین‌های مدارس متوسطه دوره اول، توسعه پایدار هر جامعه را در گرو پیشرفت و تعالی آموزش و پرورش آن جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۳۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
توسعه پایدار هر جامعه‌ در گرو پیشرفت و تعالی آموزش و پرورش است

ماشاالله درختی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهارستان یک ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران و برترین‌های مدارس این منطقه گفت: مدیران، خط مقدم و سنگربانان کلیه فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و پشتیبانی در مدارس هستند که بار مشکلات و سختی‌ها بر دوش آنان قرار دارد و زمان مناسبی بود که صمیمانه از تلاش‌های بی‌دریغ آنان تشکر کنیم.

وی در ادامه با اشاره به صدرنشینی استانی و کسب موفقیت‌های آموزش متوسطه دوره اول آموزش و پرورش بهارستان یک و وجود رابطه تعاملی و دوستانه در این دوره، افزود: همدلی، همگرایی و حس همکاری اثربخش در جهت پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی در رابطه بین مدیران با عوامل اجرایی و آموزشی مدارس خود و با کارکنان اداری ارزشمند بوده و ستودنی است.

معاون آموزش متوسطه بهارستان یک اظهار کرد: توسعه پایدار هر جامعه‌ای در گرو پیشرفت و تعالی آموزش و پرورش آن جامعه بوده و لازمه هر رشد و ارتقایی داشتن برنامه مدون، تفکر محور و اندیشه‌گرا است.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار