اصغر باقرزاده:

دانش‌آموزان، مطالبه‌گر آموزش حضوری مدارس باشند

بوشهر (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت با توجه به تاثیرات منفی تعطیلی آموزش حضوری در دو سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی، دانش‌آموزان، خانواده‌ها و رسانه‌ها مطالبه‌گر فعالیت حضوری مدارس باشند.

کد مطلب: ۱۲۶۲۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان، مطالبه‌گر آموزش حضوری مدارس باشند

اصغر باقرزاده در نشست با تشکل‌های دانش‌آموزی استان بوشهر اظهار کرد: در تمام دنیا با وجود شرایط کرونایی، دانش‌آموزان به شیوه حضوری آموزش می‌بینند.

وی افزود: بعد از گذشت دو سال کرونایی و پیدا شدن آسیب‌ها و مخاطرات تعطیلی آموزش حضوری، فعالیت مدارس به شیوه حضوری ضروری است.

باقرزاده خاطرنشان کرد: ما برای تصمیم‌گیری به نظرات و خواسته‌های دانش‌آموزان نیاز داریم به همین دلیل تشکل‌ها به عنوان نمایندگان جامعه دانش‌آموزی نظرات خود را به ما انتقال دهند. توجه جدی به تشکیلات دانش‌آموزی برای ایجاد بستری برای رشد تربیتی و مهارت اجتماعی دانش‌آموزان، تخصصی کردن و توجه بیشتر به حوزه قرآن، ایجاد مرکز تخصصی قرآن و تجهیز آن به امکاناتی نظیر قلم قرآنی، توجه به ابعاد مختلف سواد مورد نیاز دانش آموزان و ضرورت بازگشایی مدارس مهم‌ترین مطالب مطرح شده در این نشست توسط دانش آموزان است.

گفتنی است این نشست با حضور نمایندگان پیشتازان، مجلس دانش‌آموزی، خبرگزاری پانا از سازمان دانش‌آموزی، بسیج دانش‌آموزی، هلال احمر و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار