در راستای فاز چهارم آموزش ۵۴ هزار دانش‌آموز خبرنگار در کشور انجام شد

آغاز برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنگاری پانا در استان ایلام

ایلام (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان ایلام اظهار کرد بر مبنای رویکرد مهم و اساسی خبرگزاری پانا، تقویت روحیه پرسشگری و شناسایی استعدادهای خبرنگاری در بین دانش‌آموزان یکی از رسالت‌های مهم سازمان دانش‌آموزی ایلام است.

کد مطلب: ۱۲۵۸۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنگاری پانا در استان ایلام

مجتبی کریمیان ضمن اعلام برگزاری دوره آموزشی برای بیش از ۴۵۰ دانش آموز خبرنگار در استان عنوان کرد: به اعتقاد بنده تقویت روحیه کنجکاوی و کنکاش و شناسایی استعدادهای خبرنگاری بة‌ویژه در بین دانش آموزان خلاق، با اخلاق و آینده‌ساز یکی از مهمترین اهداف سازمان دانش‌آموزی محسوب می‌شود.

وی افزود: این آموزش به صورت مجازی و در بستر شاد به تفکیک دختر و پسر در حال برگزاری است و امیدواریم در پایان آموزش‌های در نظر گرفته برای این دوره بتوانیم خبرنگارانی کاردان و توانا را تحویل جامعه دهیم.

سرپرست سازمان دانش آموزی استان ایلام در پایان تاکید کرد: در این آموزش، چند تن از اساتید و مدرسان ملی و استانی پانا، مسئولیت آموزش دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این دوره را بر عهده دارند و به تمامی سوالات و ابهامات دانش‌آموزان نیز پاسخ خواهند گفت. لازم به ذکر است طبق برنامه پیش بینی شده و با همکاری مدرسان، تدریس و آموزش نکات لازم به این دوره محدود نمی‌شود و در طول سال ادامه خواهد داشت که این امر مورد تقدیر و تحسین سازمان دانش آموزی استان قرار گرفت.

خبرنگاران دانش آموز: معصومه آستوی و محمد حیدری فرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار