رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اعلام کرد؛

پایان بررسی بودجه 1401 شهرداری تهران در کمیسیون برنامه و بودجه

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از پایان بررسی بودجه 1401 شرکت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری تهران در این کمیسیون خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
پایان بررسی بودجه 1401 شهرداری تهران در کمیسیون برنامه و بودجه

محمد آخوندی با اشاره به پایان جلسات بررسی بودجه 1401 شهرداری تهران در کمیسیون برنامه و بودجه گفت: با بررسی بودجه معاونت فنی عمران و شهرسازی و معماری در روز گذشته بعد از 19 روز کار فشرده، بررسی بودجه 1401 همه مناطق 22 گانه، سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران در کمیسیون برنامه و بودجه پایان یافت.

وی بیان کرد: امروز کمیسیون برنامه و بودجه اقدام به جمع بندی نهایی تبصره های بودجه و همینطور بودجه شرکت ها، سازمان و معاونت ها خواهد کرد تا نظر کمیسیون به منظور ارائه در کمیسیون تلفیق در روز آینده آماده شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان ساخت: کمیسیون تلفیق با حضور روسای کمیسیون های تخصصی، بودجه 1401 را بررسی و در این خصوص تصمیم گیری می کنند تا کلیات لایحه بودجه در اوایل هفته آینده در صحن شورا مطرح و به رای گذاشته شود.

آخوندی بیان کرد: پیش از این تمامی کمیسیون های تخصصی با حوزه های مربوطه خود جلسه برگزار کردند و نظراتشان را به صورت مکتوب به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه دادند که این نظرات در جمع بندی لحاظ و به کمیسیون تلفیق ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار