رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران:

پیگیر مطالبات مردم باشیم

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مردم یک دوره ناموفق مدیریت شهری را پشت سر گذاشته‌اند، گفت مردم این درخواست را از شورا دارند که پیگیر مطالبات اصلیشان باشیم.

کد مطلب: ۱۲۶۴۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پیگیر مطالبات مردم باشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، در جریان برگزاری پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما نماینده مردمی هستیم که چهار سال ناموفق مدیریتی را پشت سر گذاشته اند و این انتظار را از شورای ششم دارند که به مسائل اصلیشان پرداخته شود.

وی گفت: اگر در تعامل شهرداری با شورا نکاتی وجود دارد و ایراداتی از سوی اعضای شورا مطرح می شود می بایست از سوی شهرداری پاسخ مناسب داده شود و از سوی دیگر ما باید مواظب باشیم تا در بیان مواضع، طرح و پیشنهادات احساسات را دخیل نکنیم.

آخوندی با تاکید بر اینکه باید در قبال رای مردم پاسخگو باشیم و در پیشگاه خداوند دقت در نوع عکس العمل هایمان داشته باشیم، خاطر نشان کرد: انتظار جامعه از شورایی که شعار انقلابی بودن می دهد این نیست که دعواهای مدیریت شهری را پشت تریبون شورا بیاورند. این رویکرد مردم را نگران می کند و باعث می شود این تفکر ایجاد شود که نمایندگان و مدیریت شهری به جای اینکه به فکر حل مشکلات باشند به درگیری با یکدیگر مشغولند.

وی گفت: شهرداری موظف است مسائل را حل کند و ما وظیفه داریم بر اساس سوگندنامه احساسات خود را در موضع گیری ها دخیل نکنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار