زارع‌پور: مشاور وزیر در امور بانوان، از بین بانوان شاغل انتخاب می‌شود

تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت برای انتخاب مشاور وزیر در امور بانوان فراخوان داده شده تا این شخص  از بین بانوان شاغل در وزارتخانه انتخاب شود.

کد مطلب: ۱۲۵۲۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
زارع‌پور: مشاور وزیر در امور بانوان، از بین بانوان شاغل انتخاب می‌شود

«عیسی زارع‌پور» در پست اینستاگرامی خود نوشت: از بدو حضورم در وزارت ارتباطات از مشورت صاحب‌نظران و نخبگان زیست‌بوم ارتباطات و فناوری اطلاعات و همکاران پرتلاشم در بخش‌های مختلف بهره بردم و در پنج ماه نخست بیش از ۸۰۰ جلسه کارشناسی و مشورتی داشتم.

وی افزود: در انتخاب معاونان و مدیران نیز تعجیل نکردم بلکه سعی کردم با مشورت، افرادی را به عنوان همکار انتخاب کنم که فارغ از گرایش‌های سیاسی، از عناصر انقلابی، مومن، اخلاق‌مدار و از متخصص‌ترین و با تجربه‌ترین افراد حوزه اجرایی خود باشند.

زارع‌پور خاطرنشان‌کرد: این روزها نیز می‌خواهم مشاور وزیر در امور بانوان را از بین بانوان شاغل در خود وزارتخانه انتخاب کنم. برای این منظور فراخوانی منتشر کردیم و از بانوان همکاری که خود را شایسته احراز این عنوان می‌دانند خواستیم رزومه خود را بفرستند.

وزیر ارتباطات گفت: در موعد مقرر ۲۱۷ نفر از بانوان همکار برای احراز این پست اعلام آمادگی کردند که پس از بررسی صلاحیت‌های علمی و تجربی، واجد شرایط‌ترین را به عنوان مشاور امور بانوان وزیر انتخاب خواهم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار