در وضعیت جدید کرونایی

مدارس ابتدایی قم تعطیل نمی‌شود

آموزش و پرورش و مرکز بهداشت قم دقت بیشتری در رعایت شیوه‌نامه‌های کرونایی داشته باشند

قم (پانا) - استاندار قم در جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا، گفت مدارس ابتدایی قم در ایام کرونایی تعطیل نمی‌شود، اما ضرورت دارد دقت بیشتری در رعایت دستورالعمل‌ها اعمال شود.

کد مطلب: ۱۲۵۱۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مدارس ابتدایی قم تعطیل نمی‌شود

«سید محمدتقی شاهچراغی» استاندار قم، امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان با اشاره به شدت گرفتن انتقال امیکرون و دو برابر شدن مراجعه مردم به مراکز درمانی ظرف یک هفته گذشته، گفت: به منظور مدیریت و کنترل این بیماری از ابتدای هفته آینده تمامی پیش دبستانی ها، مهدکودک ها و مدارس استثنایی استان به مدت یک هفته تعطیل می شوند.

وی افزود: مدارس ابتدایی تعطیل نمی شوند اما مقرر شد آموزش و پرورش و مرکز بهداشت با همکاری و دقت بیشتر در اجرای شیوه نامه ها برنامه ریزی کنند تا دانش آموزان همچنان از آموزش حضوری در مدارس محروم نشوند.

استاندار قم گفت: همچنین دانش آموزانی که دارای بیماری های خاص هستند در صورت نیاز به مدت یک هفته در کلاس ها حضور پیدا نمی کنند.

شاهچراغی در آخر با اشاره به اینکه باید اوج گرفتن کرونا را جدی گرفت از همه شهروندان خواست در این شرایط، از حضور در تجمعات غیرضروری پرهیز و برای به حداقل رساندن شیوع کرونا از ماسک استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار