برگزاری جشنواره مدرسه انقلاب در شهرری

شهرری (پانا) - مسئول انجمن اسلامی دانش‌آموزان شهرستان ری از برگزاری جشنواره مدرسه انقلاب در بازه زمانی 12 تا 30 بهمن ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره مدرسه انقلاب در شهرری

محسن ملا، مسئول انجمن اسلامی دانش‌آموزان شهرستان ری، گفت: جشنواره مدرسه انقلاب مخصوص مدارس متوسطه دوم است و 10 سال است که در مدارس برگزار می‌شود؛ تغییر ایجاد شده در سال جاری این است که این جشنواره امسال هم برای مدارس متوسطه اول برگزار می‌شود و هم برای مدارس متوسطه دوم، لازم به ذکر است که اعضای انجمن یکی از مکان‌های مناسب مدرسه را برای جشنواره مدرسه انقلاب آماده می‌کنند.

وی افزود: افتتاحیه این جشنواره روز 12 بهمن است وتا 30 بهمن ماه طول می‌کشد. دانش‌آموزان عضو انجمن در مدارس خود، جشنواره را قبل از 12 بهمن ماه آغاز می‌کنند. دانش‌آموزان می‌توانند برای افتتاحیه مسئولین شهری مانند امام جمعه، شهردار، شورای شهر را دعوت کنند، آن‌ها همچنین می‌توانند از دانش‌آموزان همان مدرسه نیز برای افتتاحیه جشنواره دعوت به عمل آورند.

ملا خاطرنشان کرد: مدرسه انقلاب از سه بخش اصلی (دیروز، امروز، فردا) و همچنین یک بخش جداگانه تحت عنوان (کتب حاج قاسم) که از امسال به بخش‌های دیگر اضافه شده است، تشکیل شده که این بخش غیراجباری و کاملا انتخابی است، دانش‌آموزان باید برای غرفه‌های خود فعالیت‌هایی مانند کاردستی، کارهای تزئینی، روزنامه‌دیواری و... داشته باشند.

خبرنگار دانش‌آموز: سید ایلیا سیدمحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار