معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌ و‌ پرورش ناحیه یک ری:

راهیان نور تجربه‌ ارزشمند معنوی برای دانش‌آموزان است

شهرری(پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌ و‌ پرورش ناحیه یک ری گفت حضور در راهیان نور تجربیات ارزشمندی را برای دانش‌آموزان به ارمغان خواهد آورد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
راهیان نور تجربه‌ ارزشمند معنوی برای دانش‌آموزان است

رحمت‌الله قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌ و‌ پرورش ناحیه یک ری اظهار کرد: با همکاری‌ استان، سپاه و بسیج دانش‌آموزی برنامه‌ریزی‌ها در رابطه با اعزام دانش‌آموزان دختر در حال اجرا است و ما در مرحله اول اجازه اعزام حدود ۸۰ نفر از دانش‌آموزان را به اردو راهیان نور داریم.

وی افزود: سهمیه ما از اعزام دانش‌آموزان برای اردو راهیان نور از هر مدرسه، حدود ۵ نفر است که با هماهنگی کادر مدارس، دانش‌آموزان علاقه‌مند به این اردو قادر به حضور در این اردو خواهند بود. مدت این اردو چهار روز است که تمامی افراد حاضر در این اردو ملزم هستند که واکسینه شده باشند، بی‌تردید تمامی پرتکل‌های بهداشتی رعایت خواهد شد و دلیلی بر نگرانی خانواده‌ها نخواهد بود‌.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌ و‌ پرورش ناحیه یک ری عنوان کرد: دانش‌آموزان با شرکت در اردو راهیان نور به تجربیات ارزشمند و والای خواهند رسید و آن‌ها با مشاهده رشادت‌ها و از خودگذشتی شهدا یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگه می‌دارند و ادامه دهنده راه آن‌‌ها خواهند بود.

خبرنگار دانش‌آموز: سوگند رفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار