قدردانی دانشجوی دماوندی از معلمان خود

دماوند (پانا) - دانشجوی دانشگاه شهیدبهشتی که ساکن دماوند است گفت معلم‌ها سرمایه‌های کشور هستند و باید با تمام وجود قدردان آن‌ها بود.

کد مطلب: ۱۲۴۸۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی دانشجوی دماوندی از معلمان خود

سحر سهرابی، دانشجوی دانشگاه شهیدبهشتی که ساکن شهرستان دماوند است در گفت‌و‌گو با پانا گفت: خیلی از دانش‌آموزان هستند که کمتر به یاد زحمات معلم خود می‌افتند، اما من امروز می‌خواهم از زحمات معلمی که اولین بار به من بابا آب داد را آموخت، تشکر کنم.

وی در ادامه بیان کرد: معلمی در کلاس هفتم داشتم که می‌گفت ریاضی در تمام روز‌ها و کارها و...کاربرد دارد. در همان جا علاقه‌مند به رشته ریاضی شدم و با تمام تلاش به رشته دلخواه خودم رسیدم در تمام روزها درس می‌خواندم تا به علاقه خود برسم خیلی جاها خسته شدم خیلی جاها شکست خوردم اما دلسرد نشدم. دوستان و آشنایانم من را مسخره می‌کردند و می‌گفتند عشق به درس تو را مجنون کرده است. اوایل ناراحت می‌شدم ولی خوب که فکر کردم دیدم واقعا عاشق رشته خودم هستم که عاشقی همان دیوانگی است.

سهرابی درباره سال کنکور خود بیان کرد: سال سختی بود با تمام مشکلات روزهای خود را شروع می‌کردم دهم و یازدهم خود را با قدرت خوانده بودم اما سال دوازدهم انگار هر روز یک حسی به من می‌گفت اگر قبول نشوی اگر همه‌ زحمات شب و روزانه تو به جایی نرسد. که یک دفعه به خودم آمدم گفتم خدایا من تلاش خود را می‌کنم و می‌دانم پاداش تلاشم را می‌دهی و بعد از آن هر روزم را با یاد او شروع کردم و تمام معلم‌هایم نیز مرا حمایت کردند.

این دانش‌آموز پرتلاش سابق ادامه داد: روز کنکور با تمام شادی و شوق بر روی صندلی نشستم و تمام آن لحظات غرق سوالات شدم و بیشتر سوالات را با اشتیاق نوشتم و حل کردم و آن سال را به یادگار برجای گذاشتم و روزی به یادماندنی برای خودم و خانواده ساختم. بعد از آن روز با خیال راحت استراحت کردم و بعد از مدتی نتیجه کنکور اعلام شد که من در دانشگاه شهید بهشتی قبول شده بودم. با شادی و جعبه شیرینی به دیدار معلم‌های عزیزم رفتم. اکنون چند سالی از آن ماجرا می‌گذرد و فقط شیرینی آن روزها برایمان باقی مانده است.

خبرنگار دانش‌آموز: مریم ملاکریمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار