به مناسبت فرا رسیدن سال نو میلادی؛

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران و جمعی از فرهنگیان شاغل در مدارس ارامنه شهر اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، وحید محمودی رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره کل، محسن ژیانپور رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل، وجیهه لوح موسوی کارشناس مسئول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و محمدرضا نظریان مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه با حضور در کلیسای وانک با "سیپان کاشچیان"، اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران، اعضای شورای خلیفه‌گری ارامنه و جمعی از فرهنگیان شاغل در مدارس ارامنه شهر اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این دیدار در سخنانی ضمن گرامیداشت آغاز سال نوی میلادی اظهار کرد: امیدواریم سال جدید میلادی برای کلیه هموطنان مسیحی به ویژه همکاران و دانش‌آموزان ارامنه استان، سالی سرشار از توفیق و سربلندی باشد.

وی افزود: هیچگاه بین مدارس ارامنه و دیگر مدارس تفاوت قائل نبودیم چرا که مدیران این مدارس همراهی خوبی با آموزش و پرورش دارند و امیدوارم همیشه این ارتباط باقی بماند.

اعتدادی با اشاره به مشکلات تدریس در فضای مجازی، نقش مهم خانواده ها در این دوران را بسیار پررنگ دانست و تاکید کرد: انتظار می رود مدارس ارامنه با توجه به ظرفیت هایی که دارند به صورت حضوری کلاس‌های خود را برگزار کنند.

همچنین در این دیدار سیپان کاشچیان اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران اظهار کرد: حضور شما در این کلیسا نشان می دهد که ارتباط خوبی بین آموزش و پرورش و ارامنه اصفهان وجود دارد، این صمیمیت و برادری برای من بسیار ارزشمند است و می‌دانم که آموزش و پرورش با نگاه مثبتی به مسائل و مشکلات مدارس می پردازد.

وی ادامه داد: اقدامات مناسب اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان همواره مشوق فعالیت های بیشتر در مدارس ارامنه بوده که این اتفاق گواه عملکرد درست دولت جمهوری اسلامی ایران، وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان است. در این ۲ سال شاهد بودم که نه تنها فعالیت‌های آموزش و پرورش کم نشده بلکه افزایش یافت و فرهنگیان پا به‌ پای فعالین حوزه سلامت اقدامات لازم را انجام دادند.

کاشچیان تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان شاهد نجات جامعه بودیم و در حوزه آموزش و پرورش برای نجات تفکرها تلاش شد که به همه این عزیزان خسته نباشید می‌گویم و مطمئنم عشق و علاقه شما به فرزندان این آب و خاک باعث می شود تا همه با روحیه جدی‌تر به کار خود ادامه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار