مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان:

اهداف شوراهای آموزش‌وپرورش در جهت پیشرفت تعلیم‌ و تربیت است

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت تحقق اهداف آموزش و پرورش مستلزم خرد جمعی، مشورت، گفتگو و تضارب آرای صاحب‌نظران در حوزه تعلیم‌وتربیت؛ و تصمیم‌سازی در کارگروه‌های تعیین شده، و در نهایت تصمیم‌گیری در جلسات شورای آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۴۸۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اهداف شوراهای آموزش‌وپرورش در جهت پیشرفت  تعلیم‌ و تربیت  است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در گفتگو با برنامه سلام اصفهان رادیو اصفهان در مورد هفته شوراها، با اشاره به این موضوع که آموزش و پرورش دستگاه و نهادی است که متعلق به همه خانواده‌هاست؛ اظهار داشت: همه به نوعی در آموزش و پرورش سهیم هستند و لذا کسب رتبه برتر کشوری شورای آموزش و پرورش استان اصفهان را به همه خانواده‌ها، فرهنگیان و هم استانی‌ها تبریک عرض می نمایم.

وی در ادامه افزود: اهداف ارزشمند تشکیل شوراهای آموزش و پرورش، مشارکت و نظارت مردم در آموزش و پرورش و بهره‌گیری از کلیه منابع و امکانات استانی، بومی، محلی و منطقه‌ای و همچنین بهره‌گیری از توان و ظرفیت دستگاه‌ها در جهت تعالی و پیشرفت دستگاه عظیم تعلیم و تربیت است.

اعتدادی تاکید کرد: تحقق این اهداف مستلزم خرد جمعی، مشورت، گفتگو و تضارب آرای صاحب‌نظران در حوزه تعلیم‌وتربیت؛ و تصمیم‌سازی در کارگروه‌های تعیین شده، و در نهایت تصمیم‌گیری در جلسات شورای آموزش و پرورش است.

وی گفت: در واقع شورای آموزش و پرورش، در راستای پیوند بین آحاد مردم و صاحب‌نظران حوزه تعلیم‌وتربیت بوده و جلسات این شورا ، طبق قانون به ریاست استاندار و اعضای شورا به صورت مستمر هر ماه تشکیل و در شرایط عادی و اضطرار تصمیمات بسیار ارزنده‌ای در آن گرفته می‌شود که باعث بالندگی و پویایی این نهاد مقدس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار