مراسم خاکسپاری شهید «محمد حسن خجسته راد» در قم

فراق مادر و فرزند پس از ۳۶ سال پایان یافت

قم (پانا) - مادر شهید خجسته راد پس از 36 سال امروز در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) در جوار پیکر مطهر فرزند شهیدش حاضر شد و دوری مادر و فرزند پایان یافت.

کد مطلب: ۱۲۴۵۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم خاکسپاری شهید «محمد حسن خجسته راد» در قم

مراسم تشییع پیکر شهید محمدحسن خجسته راد(گوشه ای) که مدت 36 سال مفقودالاثر بود، امروز از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار و در این گلزار به خاک سپرده شد.

«صغری خجسته راد» مادر شهید که پس از 36 سال، به دیدار پیکر فرزندنش نائل شده بود، در حاشیه این مراسم به پانا اظهار کرد: پسرم دائم در مراسم های مذهبی شرکت می کرد و از کودکی عضو بسیج و عاشق امام (ره) بود.

وی افزود: مردم ما باید راه امام و شهدا را ادامه دهند و از دستورات ولی فقیه پیروی کنند و مدافع کشورشان باشند.

«زهرا خجسته راد» خواهر شهید نیز گفت: چند وقت پیش خواب برادرم را دیدم که لباس ارتشی به تن داشت و برگشته بود؛ برادر من با اینکه سن کمی داشت ولی واقعا روحش بزرگ بود، همیشه با اطرافیان مهربان و خوش رفتار بود. می گفت دوست دارم مثل مادرم حضرت زهرا(س) گمنام باشم.

وی ادامه داد: برادرم موقع حمله دشمن به همسنگرانش گفته من نیامدم که بنشینم، می‌روم تا بجنگم و بعد از آن دیگر برادرم برنگشت و کسی او را ندید تا امروز که جنازه اش آمده است.

خواهر شهید افزود: مردم باید باهم مهربان باشند و قدر رهبر را خوب بدانند و همچنین قدر جانبازان و شهدا را بدانند.

شهید محمدحسن خجسته راد(گوشه ای) از نیروهای سپاه درود استان لرستان، در سال ۶۴ در عملیات عاشورای 2 مفقودالاثر بود و به تازگی تفحص و احراز هویت شد و خانواده وی حدود 20 سال است که در قم سکونت دارند.

تهیه خبر: تینا سبحی منعم و فاطمه موسوی سلیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار