معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش:

سرمایه‌گذاری بر روی مسئولیت‌پذیری و جرات‌ورزی دانش‌آموزان ابتدایی به پرورش شهروند توانمند می‌انجامد

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت سرمایه‌گذاری روی ادب، مسئولیت‌پذیری و جرات‌ورزی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی به پرورش شهروند توانمند می‌انجامد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه‌گذاری بر روی مسئولیت‌پذیری و جرات‌ورزی دانش‌آموزان ابتدایی به پرورش شهروند توانمند می‌انجامد

جلسه تقدیر از فرهنگیان مولف و پژوهشگر و دانش آموزان برگزیده مسابقات علمی، پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان جوانرود، با حضور رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت متبوع و مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان در سالن همایش های کتابخانه عمومی محمد رسول الله(ص) شهر جوانرود برگزار شد.

حکیم زاده در سخنانی تقویت توانایی نوشتن، خواندن و شنیدن را سبب افزایش مشارکت اجتماعی دانش آموزان در مقطع ابتدایی دانست و افزود: اقوام ایران زمین سهام‌داران رشد زبان فارسی هستند. تونایی صحبت کردن به زبان مادری یا رسمی باعث ارتقای اعتماد به نفس شده و رابطه مستقیم با توانایی انتخاب سرنوشت دارد.

وی افزود: توجه به مهارت های زبانی و شنوایی سبب فراگیری الگوریتم ها و تفکر منطقی از سن پیش دبستانی می شود.

این مقام مسئول در وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: سرمایه گذاری روی ادب، مسئولیت پذیری و جرات ورزی دانش آموزان مقطع ابتدایی به پرورش شهروند توانمد و دوری از آسیب های اجتماعی می انجامد.

رضوان حکیم زاده ضمن تقدیر از راه اندازی خانه ادبیات و خانه ریاضی در شهرستان جوانرود، راه اندازی این دو انجمن علمی را همسو با طرح خوانا و آموزش سواد محاسباتی به عنوان برنامه های جامع معاونت آموزش ابتدایی دانست و افزود: راه اندازی چنین گروه‌هایی تاثیر به سزایی در نتایج دانش آموزان خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار