در اولین یادواره شهدای تربیت‌بدنی و سلامت شهر تهران عنوان شد:

شهدا عصاره همه فضیلت‌ها هستند

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تربیت‌بدنی و سلامت؛ شهدا را عصاره همه فضیلت‌ها خواند.

کد مطلب: ۱۲۴۳۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
شهدا عصاره همه فضیلت‌ها هستند

اولین یادواره شهدای تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران؛ در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران؛صبح امروز هفتم دیماه؛ اولین یادواره شهدای تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران؛ در گلزار شهدا و خانه شهید بهشت زهرا(س) برگزار شد.

حسن محمدی؛ معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم؛ که با حضور مدیران، معاونین پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس مسئولان تربیت بدنی و سلامت مناطق نوزده گانه شهر تهران، جهان آرا؛ رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد، با گرامیدشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهید ابراهیم هادی؛ اظهار کرد: شهدا عصاره همه فضیلت‌ها هستند.

وی همچنین یاد و خاطره شهدای تربیت بدنی و سلامت را گرامی داشته و با اشاره به اینکه اسامی 12 نفر از این شهدای ارجمند در لیست شهر تهران قرار دارد، افزود: این اسامی به تفکیک منطقه به مناطق ارسال شده؛ تا یادواره ها و مراسمات سال جاری با نام این بزرگواران مزین شود.

محمدی، خطاب به دانش آموزان حاضر در این مراسم به اهمیت کار شهدا در حفظ امنیت جامعه و کشور پرداخت.

در ادامه حسنی مسئول بسیج فرهنگیان و دانش آموزان آموزش و پرورش شهر تهران؛ روایاتی از شهید ابراهیم هادی و خاطرات جنگ تحمیلی بیان داشت و سپس به فداکاری ها و رشادت های حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

این مراسم با اجرای گروه سرود شهید فرجی و پخش کلیپ در سالن نمایش فیلم خانه شهید بهشت زهرای تهران برگزار شد.

در پایان این مراسم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با حضور بر سر مزار شهدای تربیت بدنی و سلامت شهر تهران با نثارگل و قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار