برگزاری اولین نشست مشترک معاونین و مربیان پرورشی مدارس ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه ۶

مشهد (پانا) - اولین نشست مشترک معاونین و مربیان پرورشی مدارس ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه 6 با حضور معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه، کارشناس مسئولان حوزه پرورشی ناحیه در محل دبستان آرمینه مصلی نژاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین نشست مشترک معاونین و مربیان پرورشی مدارس ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه ۶

مهدی خلیلی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۶ گفت: در دوران شیوع بیماری کرونا زحمت تمام حوزه ها چندین برابر شد. در بحث قرآن و عترت و نماز کارهای ویژه ای انجام شد. در ۳ سال گذشته موانعی که در بحث قرآنی بوجود آماده بود، با تلاش و همت همکاران این موضوع رفع شد و فعالیت ها در بحث قرآنی بسیار افزایش یافت و نتیجه خوبی داشت.

خلیلی ادامه داد: در آموزش مجازی مشکلات بسیار زیادی وجود دارد و دسترسی به دانش آموز در این فضا دشوار است، در حوزه پرورشی منظور از مسابقات تعیین نفرات برتر نیست، منظور از مسابقات قرآن یعنی فرآیند فعالیت های قرآنی، هدف ما نخبه پروری نیست، ما در قبال دانش آموزان مسئول هستیم، در حوزه فرهنگی هنری کار فوق العاده سخت و سنگینی داریم که در این رشته بیش از ۱۰۰ مسابقه برگزار می‌شود.

وی افزود: مهم ترین مرحله فعالیت های حوزه پرورشی مرحله آموزشگاه است. در واقع در آنجا کار اوج می‌گیرد و نتیجه می‌دهد. فراهم کردن زمینه شناخت استعدادها، مهم ترین بحث در این حوزه است.

خبرنگار:مهلا جلالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار