جلسه معاونان و مربیان پرورشی مدارس ابتدایی  ناحیه یک یزد برگزار شد

 یزد (پانا) - جلسه معاونین و مربیان پرورشی مدارس ابتدایی  ناحیه یک با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه معاونان و مربیان پرورشی مدارس ابتدایی  ناحیه یک یزد برگزار شد

حسینعلی ملانوری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در جلسه سرتیم های معاونین و مربیان پرورشی ناحیه یک گفت: کادر فرهنگی و پرورشی اداره کل استان را جهت وحدت رویه و هم افزایی برنامه‌های فرهنگی شهرستان‌ها و مناطق بسیج کرده ایم تا در همه حال پاسخگوی نیازهای مربیان و معاونین باشند.

وی خاطرنشان کرد: چون امروزه از ظرفیت فضای مجازی برای اهداف آموزشی و پرورش استفاده می‌شود، برای هر شهرستان و منطقه یک نفر را به عنوان رابط یاسر گروه پرورشی برای هر مقطع تحصیلی انتخاب کرده‌ایم تا رابط اطلاع رسانی لازم در خصوص برنامه و فعالیت های حوزه معاونت پرورشی در سطح استان باشد، که همه شهرستانها و مناطق در جریان این برنامه‌ها قرار گیرند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برنامه‌های اجرایی این معاونت بیان کرد: برنامه‌هایی از جمله اجلاس استانی نماز، مسابقات فرهنگی_ هنری، قرآن و عترت ، لاله های روشن و..... در سال تحصیلی جدید هم با اهتمام بیشتری مورد توجه قرار گرفته است تا زمینه حضور حداکثری دانش‌آموزان را فراهم سازد.
ملانوری با اشاره به‌ فضای مجازی و حضور دوساله دانش آموزان در منزل این امر را زمینه‌ساز افزایش آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: معمولاً در بعضی از خانواده‌ها مشاجرات خانوادگی وجود دارد و یا استفاده بیش از حد از فضای مجازی دانش‌آموزان را در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار داده است.
وی گفت: برای کاهش این معضلات و آسیب ها اقدام به اجرای طرح رابط مشاور در مدارس نموده که در این طرح تعدادی از مشاوران هر شهرستان آموزش دیده تا بتوانند ارتباط بیشتری با دانش‌آموزان برقرار کنند، تا در نتیجه شاهد کاهش این آسیب‌ها باشیم.
معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک یزد نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معاونین و مربیان پرورشی در برنامه‌ریزی بازگشایی مدارس و دیگر برنامه‌های این حوزه اظهار کرد: برنامه ها و فعالیت های تربیتی در مدارس نیاز به نیروی انسانی زیاد، توانمند و کارآمد دارد و مربیان پرورشی باید توانمند و با دست پر در مدارس حاضر شوند.

خبرنگار - سید حمید فلاح زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار