معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

گسترش رویکرد پژوهشی قبل از اتخاذ هر تصمیم، موجب ارائه بهترین راهکارها خواهد بود

ملارد (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل شهرستان‌های استان تهران در مراسم تجلیل از فعالان حوزه پژوهشی شهرستان ملارد ارائه بهترین راه‌کارها را در گرو گسترش رویکرد پژوهشی قبل از اتخاذ هر تصمیم بیان کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
گسترش رویکرد پژوهشی قبل از اتخاذ هر تصمیم، موجب ارائه بهترین راهکارها خواهد بود

یوسف بهارلو، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل شهرستان‌های تهران در مراسم تجلیل از فعالان حوزه پژوهشی شهرستان ملارد، با اشاره به کسب مقام نخست کشوری توسط شورای تحقیقات شهرستان‌های تهران، این موفقیت را به همکاران و دانش‌‌آموزان تبریک گفت و اذعان کرد: گسترش رویکرد پژوهشی قبل از اتخاذ هر تصمیم موجب ارائه بهترین راهکارها خواهد شد و این موضوع مورد تأکید سند تحول بنیادین و کلید پیشرفت و توسعه در آموزش و پرورش است.

وی از اقدام‌پژوهی به عنوان یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های پژوهشی در آموزش و پرورش یاد کرد و افزود: اقدام‌پژوهی از جمله مهم‌ترین روش‌های پژوهشی معلم محور هستند که نقش مهمی در بهبود کیفیت آموزش در مدارس دارد و شهرستان‌های استان تهران به یمن شرکت همکاران در این طرح شاهد رشد 58 درصدی بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به تربیت چندساحتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ادامه داد: برنامه ویژه مدرسه به مهارت‌آموزی دانش‌آموزان توجه ویژه دارد و از جمله برنامه‌های مهم و فراگیر در حوزه پژوهشی در آموزش و پرورش است.

بهارلو از فعالیت‌های انجام شده در شهرستان ملارد در حوزه پژوهش ابراز خرسندی کرد و گفت: طی سال‌های گذشته شهرستان ملارد موفق به کسب رتبه‌های اول تا سومی استان در حوزه‌های مختلف تحقیق و پژوهش بوده که نشان از پویایی و فعال بودن این منطقه دارد.

در پایان این مراسم از 107 نفر از فعالان حوزه پژوهشی شهرستان ملارد تجلیل شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار