برگزاری کرسی آزاداندیشی به‌مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه

اصفهان ( پانا) - کرسی آزا اندیشی به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه با حضورحجت الاسلام و المسلمین قاسم هاشمی، امام جمعه شاهین‌شهر، پیمان آقایی رئیس دانشگاه پیام نور، حامد عجبی رئیس آموزش و پرورش، استاتید حوزه و دانشگاه، حسین علی حاجی دلیگانی عضو مجلس شورای اسلامی و جمعی از دانشجویان و طلاب حوزه علمیه در مصلای شاهین‌شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کرسی آزاداندیشی به‌مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه

حجت الاسلام و المسلمین قاسم هاشمی، امام جمعه شاهین شهر، ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و شهادت آیت الله دکتر مفتح و گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه افزود: دانشگاه و حوزه بایستی با هم در تعامل و همکاری باشند و از هرچیزی به اندازه خودش باید انتظار داشته باشیم باید در مسیر تبیین و روشنگری قرار بگیریم. مسئولین باید در میان مردم حاضر شوند و خدمات محسوس و ملموسی مخصوصاً اقتصاد و معیشت، اشتغال و ازدواج و مسائل فرهنگی را ارائه دهند.

پیمان آقایی خاطرنشان کرد: برگزاری این نشست ها با داشنجویان و طلاب حوزه علمیه تاثیر بسزایی در وحدت حوزه و دانشگاه دارد و اولین قدم گفت و گو است که دیدگاه ها و نظرات مختلف بیان می شود و باعث نزدیکی دلها، اخوّت و دوستی و تاثیرگذاری در حوزه های عملکردی می شود.

حسینعلی دلیگانی جاجی در ادامه افزود: اینگونه جلسات اگر استمرار یابد می تواند فرصتی باشد که برخی از مسائل کلان کشور و حتی مربوط به حوزه ای (شهرستان) مورد بحث قرار گیرد و این مسائل روشن و تبیین شود.

در پایان مراسم نیز از دانشجویان و طلاب حوزه علمیه تقدیر شد.


خبرنگار: مریم ساری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار