کسب ۴ رتبه برتر کشوری توسط دانش‌آموزان استان فارس در جشنواره عیدانه‌های شاد

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از راه‌یابی ۷ دانش‌آموز استان فارس به مرحله کشوری جشنواره‌ عیدانه‌های شاد و کسب ۴ رتبه برتر کشوری اول و دوم در این جشنواره خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۴ رتبه برتر کشوری توسط دانش‌آموزان استان فارس در جشنواره عیدانه‌های شاد

امید اسماعیلی در گفت‌وگو با پانا افزود: در این جشنواره دانش‌آموز پیشتاز سیما جلیلی در محور کمک‌های مومنانه از "اوز" و سام سیرانی در محور ضیافت‌ اولی‌ها از ارژن موفق به کسب رتبه اول کشوری شدند.
وی ادامه داد: دانش‌آموز پیشتاز لیان بنی سعید در محور شب‌های پرفروغ از ناحیه یک شیراز و شهربانو پناهی در محور رای اولی‌ها از اقلید با تولید محتوا موفق به کسب رتبه دوم کشوری در جشنواره عیدانه‌های شاد شدند.
وی اظهار کرد: آثار سه نفر از دانش‌آموزان پیشتاز فارس نیز در محورهای سپاس مربی، میثاق با امامت و ولایت و نامداران شعر و شور فارسی به مرحله کشوری راه یافته بود.
وی بیان کرد: جشنواره عیدانه های شاد همزمان با فصل بهار در 9 محور برگزار شد و آثار دانش آموزان پس از داوری توسط دبیرخانه شهرستانی و استانی در کانال استانی در شبکه شاد با آدرس pishtazanfars@ بارگذاری شده و سپس آثار منتخب به سازمان دانش آموزی کشور ارسال شد.
وی افزود: در مرحله کشوری نیز پس از داوری تخصصی، آثار منتخب برای اثرسنجی و انتخاب آثار برتر از دیدگاه کاربران در سامانه ارتباطی پیشتازان (ساپ) با آدرس parvareshi4@ بار گذاری شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار