مدیر آموزش و پرورش دماوند:

ضرورت تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به اقامه نماز

دماوند (پانا) - مدیر آموزش وپرورش دماوند در جلسه شورای نماز خاطرنشان کرد اقامه نماز یک وظیفه همگانی است که لازم است در مدارس جدی گرفته شود و دانش‌آموزان را برای انجام آن تشویق کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به اقامه نماز

زهرا طاولی، مدیر آموزش وپرورش دماوند در جلسه شورای نماز که به مناسبت هفته قرآن و عترت برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت موضوع نماز اظهار کرد: با ترویج فرهنگ قرآنی و تبلیغات مناسب زمینه حضور حداکثری دانش‌آموزان و فرهنگیان را در نمازهای جماعت به خصوص نماز جمعه شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: اقامه نماز آرامش و سعادت برای انسان‌ها را به ارمغان می‌آورد، هر فردی که فریضه الهی نماز را در زندگی خود جدی بگیرد در جامعه نیز شاهد تعمیم این مساله خواهیم بود.

رقیه عرب معاون پرورشی آموزش و پرورش دماوند نیز بر تبیین اهمیت نماز و ترویج آن در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: ستاد اقامه نماز علاوه بر توسعه و ترویج فرهنگ نماز وظیفه نظارت و ارزیابی مستمر و دائمی در اجرای بخشنامه‌های نماز را بر عهده دارد.

وی در ادامه بیان کرد: امیدوار هستیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و بازگشایی مدارس وضعیت به سابق برگردد و شاهد برگزاری نمازهای جماعت در مدارس باشیم.

معاون پرورشی در پایان جلسه از برگزاری نمایشگاه قرآنی در دارالقرآن قدر دماوند خبر داد و گفت: تجلیل از فعالان و پژوهشگران قرآنی و تولید محتوا آموزشی با محوریت آشنایی با تقلید و مرجعیت با هماهنگی حوزه علمیه و انتشار در گروه و کانال های شاد در دستور کار برنامه‌های هفته قرآن و عترت قرار دارد.

در این جلسه سایر اعضای شورای نماز به ارائه دیدگاه‌ها و نظرات پرداختند.

خبرنگار: فاطمه غفوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار