مدیرآموزش وپرورش دماوند:

آشنایی دانش‌آموزان با رویکرد تربیت دینی درکنار رشد علمی منجر به پیشرفت فناورانه می‌شود

دماوند (پانا) - در مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه، مدیر آموزش وپرورش دماوند از شور فاطمی و حسینی در بین جوانان این شهرستان خبر داد و گفت لازم است تا دانش‌آموزان با رویکرد تربیت دینی، مذهبی درکنار علم به پیشرفت فناورانه دست پیدا کنند.

کد مطلب: ۱۲۳۹۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
آشنایی دانش‌آموزان با رویکرد تربیت دینی درکنار رشد علمی منجر به پیشرفت فناورانه می‌شود

زهرا طاولی مدیر آموزش و پرورش دماوند با اشاره به فرهنگ چند هزارساله‌ دماوند عنوان کرد: امروزه تعداد شهدای دانش‌آموز، فرهنگی و شهدای روستاهای این استان بسیار زیاد است که نشان از تربیت عالی خانواده ها و داشتن نگاه معنوی در بین جوانان دارد.

وی با اشاره به داشتن وحدت رویه در بین مردم شهر اظهار کرد: گرامیداشت ایام فاطمیه فرصتی برای تبیین نقش ولایت فقیه در جامعه است.

طاولی به اهداف تعلیم وتربیت تاکید کرد و گفت: آشنایی دانش‌آموزان با رویکرد تربیت دینی، مذهبی در کنار رشد علمی به پیشرفت فناورانه منجر می‌شود.

در این مراسم حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند گفت: آشنایی با سبک زندگی فاطمی، الگوسازی، گفتمان سازی برای دانش‌آموزان باید در راس کارهای آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی ادامه داد: وظیفه آموزش و پرورش در آشنایی دانش‌آموزان با سبک زندگی فاطمی، تهیه و تدوین کتابها و درسنامه هایی متناسب با فهم ویادگیری آنان است واین کار باید از همین جا شروع و اجرایی گردد تا در کل کشور عمومیت پیدا کند.

امام جمعه دماوند با اشاره به آشنایی دانش آموزان با سبک زندگی فاطمی خصوصاً دختران دبیرستانی بیان کرد: معرفت نسبت به جوانب شخصیت بی‌نظیر آن حضرت، باید در قالب برنامه‌های فرهنگی، تربیتی در مدارس آغاز شود تا به سطح شهر عمومیت پیدا کند.

خبرنگار: فاطمه غفوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار