امام جمعه دماوند:

ضرورت نهادینه کردن علم و پژوهش با اخلاق و معنویت در راستای اهداف تعلیم و تربیت

دماوند (پانا) - به مناسبت گرامیداشت هفته قرآن و عترت امام جمعه شهرستان دماوند با همراهی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و کارشناسان فرهنگی و قرآن و عترت آموزش و پرورش دماوند از دارالقرآن قدر این شهرستان بازدید کرد و گفت نهادینه کردن علم و پژوهش با اخلاق و معنویت در راستای اهداف تعلیم و تربیت ضروری است.

کد مطلب: ۱۲۳۹۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت نهادینه کردن علم و پژوهش با اخلاق و معنویت در راستای اهداف تعلیم و تربیت

حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند در حاشیه بازدید از دارالقرآن قدر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: لازم است دانش‌آموزان ما در گام دوم انقلاب برای تحقق اهداف نظام نسبت به فریضه نماز، قران و عترت تلاش‌های مضاعفی انجام دهند.

امام جمعه دماوند با اشاره به اهمیت شغل معلمان در اجرایی کردن نماز اظهار کرد: ضروری است محیط آموزشی به گونه‌ای باشد که نسبت به اجرای فریضه نماز حساسیت‌های لازم را داشته باشیم؛ برنامه‌ریزی‌های لازم را در اجرای مراسمات دینی، مذهبی در مدارس انجام دهیم و تدابیر لازم جهت نهادینه کردن علم و پژوهش با اخلاق و معنویت اندیشیده شود.

حجت الاسلام فتاح دماوندی با ابراز خرسندی از تلاش‌های خالصانه مسئولان دارالقرآن قدر از زحمات آنان تقدیر کرد و گفت: برای جذب دانش‌آموزان و جوانان به محیط‌های قرآنی باید تبلیغات گسترده‌تر شود تا با انگیزه و علاقه‌مندی به این مکان‌ها هدایت شوند.

امام جمعه در پایان نیز از اختصاص مبلغی به عنوان کمک به این مجموعه خبر داد.

در ادامه رقیه عرب، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش دماوند بیان کرد: با وجود شرایط کرونا این مرکز همچنان پابرجا و استوار در زمینه قرآن وعترت فعالیت می‌کند و از همه گروه‌های سنی مانند ۵ ساله تا ۷۰ ساله هم فراگیر دارد.

خبرنگار: فاطمه غفوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار