نشست تخصصی روسای ادارات تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی کشور

اردبیل(پانا) - نشست تخصصی روسای ادارات تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی کشور با محوریت اقدامات قطب کشوری تولید محتوای پایه های اول تا ششم ابتدایی به میزبانی استان اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست تخصصی روسای ادارات تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی کشور

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در این نشست احمد ناصری،مدیر کل آموزش و پرورش استان از زحمات و برنامه ریزی های معاونت ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و نیز تلاش های معاونت ابتدایی و اداره تکنولوژی ، گروه های آموزشی و بررسی محتوای استان که در این مدت با وجود شرایط خاص کرونایی ، اقدامات مؤثر و نتیجه بخشی را در سطوح و عرصه های مختلف به انجام رسانده اند ، تشکر و قدردانی نمود.

وی اظهار کرد: اقدامات قطب های کشوری تولید محتوا گام مهمی برای تأمین عدالت آموزشی است و در واقع فرصت برابری از لحاظ کیفیت آموزشی برای تمامی دانش آموزان کشور فراهم می کند .

نرگس غفاریان،معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه به اهم عملکرد و اقدامات اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی و بررسی محتوای ابتدایی استان از جمله برگزاری کارگاه های آموزشی در بالا بردن کیفیت آموزش و معلومات معلمان ، چاپ و نشرهفت جلد کتاب و ده جلد فصل نامه های خبری ، علمی و آموزشی ، 3500 مورد دیدارهای آموزشی توسط سرگروه های درسی و راهبران و اجرای طرح مهمان مجازی کلاس من ،پویش اسوه های ایثار و هشتک آدینه خبر و .. اشاره کرد.

وی افزود: طرح های ابتکاری گروه های درسی مانند فراخوان عکس پایه اول ، تجربیات آموزش و پرورش فراگیر ، طراحی و ساخت آزمون های عملکردی ، جشنواره تدریس در فضای مجازی ، طرح یادگیری خودگردان ، پوشه کار کلاس من و امسال هم طرح چهارشنبه های جذاب و توصیف مدرسه من به روایت تصویر برای دانش آموزان نیز با مشارکت داوطلبانه وخوشبختانه استقبال بسیار خوب همکاران در دوسال اخیر اجرا شده که در افزایش انگیزه معلمان و دانش آموزان مؤثر بوده است.

وحید خدابنده ،رییس اداره تکنولوژی ، گروه های آموزشی و بررسی محتوای ابتدایی استان نیز تصریح کرد: جلسات تولید محتوای پایه ششم جهت هماهنگی های لازم در زمینه پیشرفت کار و بررسی مشکلات موجود و ارائه ی راه حل های مناسب ، قبل از شروع سال تحصیلی آغاز و به صورت مستمر هفتگی برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد :آمار تولیدمحتوای قطب ششم تا پایان آذرماه امسال 476 محتوا می باشد و علاوه بر تیم تولید محتوای استان اردبیل ، 31 نفر از همکاران 16 استان کشور نیز طبق روال اداری با این تیم همکاری می نمایند. لازم به ذکر است که در سال تحصیلی گذشته هم 688 محتوا در پایه ی ششم تولید و در پلتفرم شاد بارگذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار