برگزاری وبینار آموزش نظام رسیدگی به تخلفات اداری

اردبیل(پانا) - وبینار آموزش نظام رسیدگی به تخلفات اداری با حضور اعضای هیات تجدید نظر وزارت آموزش و پرورش در اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری وبینار آموزش نظام رسیدگی به تخلفات اداری

در این کارگاه آموزشی که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور شورای معاونین اداره کل، معاونین و مدیران و روسای نواحی و مناطق در سالن جلسه خانه معلم اردبیل برگزار شد، احمد ناصری ،مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل طی سخنانی اظهار کرد: آموزش تاثیر فزاینده ای بر رفتار کارکنان دارد و نقش اثربخشی نیز در سطح کارایی و دانش آنان نیز خواهد داشت.

وی آموزش در حوزه تخلفات اداری را عامل بازدارندگی مدیریت حوزه های مختلف سیستم های اداری از حیث رعایت قانون دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با تشکر از هیات رسیدگی به تخلفات آموزش وپرورش استان، تصریح کرد: تکریم همکاران و رعایت رافت اسلامی در صدور رای از نشانه های بارز این هیات است.

به گفته ناصری، کاهش پرونده های مطروحه در هیات رسیدگی به تخلفات آموزش و پرورش استان نشانه پاکی و سلامت سیستم است.

حسین قربانی ،رییس هیات تجدید نظر وزارت آموزش وپرورش نیز با بیان اینکه ضمانت اجرایی کارکنان اداری در آموزش و پرورش هیات رسیدگی به تخلفات اداری است، گفت: تجربه نشان داده است، عدم اطلاع از قانون موجب تخلف کارکنان می شود.

وی با تشریح چگونگی انتخاب اعضای هیات رسیدگی به تخلفات اداری تصریح کرد: هیات رسیدگی به تخلفات اداری در جایگاه قضاوت است، و بدنبال مچ گیری از کارکنان نیست.

به گفته رییس هیات تجدید نظر وزارت آموزش وپرورش پرونده هایی که به هیات تحویل داده می شود باید از مدارک مستدل برخوردار باشد.

گفتنی است: این کارگاه آموزشی در 3 بخش برای کارکنان امور اداری استان و همچنین کارکنان مدارس از طریق شبکه آموزشی شاد برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار