برگزاری بیست و سومین دوره مانور سراسری زلزله در بهارستان دو

بهارستان دو (پانا) - بیست و سومین دوره مانور سراسری زلزله، با حضور معاون هلال احمر رباط کریم، سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان و دیگر مسئولان در مدرسه اندیشه مبین منطقه بهارستان دو برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیست و سومین دوره مانور سراسری زلزله در بهارستان دو

علی قارداش، معاون هلال احمر رباط کریم ضمن قدردانی از همکاری کادر مدرسه اندیشه مبین اظهار کرد: نظم در وضعیت دشوار، بسیار پیچیده و نیازمند همکاری است که با رعایت دستورکار قادر به ایجاد آمادگی در دانش‌آموزان خواهیم بود.

وی با توجه به ماندگار بودن آموزش‌ها تاکید کرد: انتقال موارد آموزش داده شده بسیار مهم است و به ترویج این فرهنگ کمک شایانی می‌کند. اجرای مانور زلزله موجب ایجاد آمادگی جهت انجام واکنش‌های صحیح و سرعتی، ارتقای مهارت و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در مورد زلزله و سایر پدیده‌های طبیعی می‌شود.

او افزود: این مانور هر ساله به عنوان بزرگ‌ترین فعالیت آموزش همگانی، با مشارکت سازمان دانش‌آموزی، سازمان جوانان هلال‌احمر و آتش‌نشانی برگزار می‌شود.

شعار سراسری بیست وسومین مانور زلزله در مدارس مدرسه ایمن جامعه تاب آور بود که دانش‌آموزان در آن توانمندیهای خود را در زمان بحران و زلزله به نمایش گذاشتند.

خبرنگار دانش‌آموز: زکیه فعله‌گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار