پیام مدیرکل سازمان دانش‌آموزی استان کرمان به‌مناسبت آغاز هفته بسیج

بسیج، یادآور خاطره بزرگترین مردان تاریخ است

کرمان (پانا) -رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان در متن پیام خود به‌مناسبت آغاز هفته بسیج گفت :بسیج، مدرسه عشق و ایثار و یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ است.

کد مطلب: ۱۲۳۲۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بسیج، یادآور خاطره بزرگترین مردان تاریخ است

متن پیام محمود رجبی پور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج در کشور ما، نه یک پدیده گذرا، که یک فرهنگِ ماناست. بسیجی، نوعی اندیشیدن و گونه ای از نگریستن به زمین و آسمان است. عصاره اندیشه های دینی و انقلابی در رویه بسیجی ظهور کرد و کشتی انقلاب در دریاهای متلاطم و توفان زده حوادث، به همت بسیجی به ساحل راه بُرد.

امام بسیجیان بنیانگذار فرهنگ و بانی مدرسه ای بود که از مشرق دیوارهایش، خورشید بسیجی می تابید و تا آخرین زاویه دلها را گرما می بخشید.

اگرچه دفاع مقدس، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ملت ایران است که توسط مردمی‌ترین نیرو‌های مدافع انقلاب اسلامی ورق خورده است، اما امروزه سیره و روش آن نیرو‌های عظیم، تبدیل به یک تفکر شده است یعنی «تفکر بسیجی»؛ و هدف بالاتر و والاتر این است که این تفکر همواره در تار و پود جامعه جاری است. بسیج یعنی متن مردم، مردمی که در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، همواره الگو و پیشگام بوده اند.اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به همه بسیجیان غیور، بصیر و ایثارگر ، یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و سال‌های جنگ تحمیلی به ویژه شهدای بسیجی را گرامی‌ می‌دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار