محمد وحیدی نماینده مجلس شورای اسلامی:

هم فکری و همدلی دو‌ اصل مهم در آموزش و پرورش هستند

بجنورد (پانا) - در دیدار نماینده مجلس شورای اسلامی با سرپرست اداره کل آموزش و‌پرورش خراسان‌شمالی بر اکرام جایگاه معلمین تاکید شد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
هم فکری و همدلی دو‌ اصل مهم در آموزش و پرورش هستند

محمد وحیدی نماینده بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم، راز وجرگلان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن عرض تبریک میلاد امام جواد (ع) گفت: امروز خوشحال هستیم که در خدمت آقای اکبری از مدیران توانمند و‌ نمونه کشوری هستیم که دارای رتبه اول مدیریت در وزارت آموزش و ‌پرورش هستند و انتصاب شایسته سرپرستی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی را به ایشان تبریک عرض می کنم وامیدوارم این انتخاب شایسته موجب افزایش سطح هم فکری و هم افزایی در آموزش وپرورش استان شود و شاهد افزایش ارتقا آموزش و‌پرورش در سطح استانی و‌ کشوری باشیم.

وحیدی در ادامه گفت: با اقدامات قانونی و پیش بینی های خوبی که در وزارت آموزش و‌پرورش شده است عملیاتی کردن اسناد تدوین شده در هر استان موجب بالاتر رفتن جایگاه و استفاده از نیروهای توانمند استان می شود که این امر خود بستری مناسب را در افزیش ارتباط میان معلمان و‌ مسئولین ایجاد می کند.

در ادامه این دیدار ابوالقاسم اکبری سرپرست اداره کل آموزش و‌پرورش خراسان شمالی گفت: رسالت آموزش و‌پرورش تربیت انسانهاست که امری بسیار مهم و‌خطیر است و نیازمند همکاری، همدلی و‌ همفکری میان مسئولین و معلمان است، به همین دلیل در آموزش و ‌پرورش باید ابتدا پرورش و سپس آموزش مورد توجه قرار گیرد.

اکبری در ادامه بیان کرد: اولویت های اصلی ما تکریم معلمان است، زیرا معلمان ستون اصلی تربیت و‌آموزش در هر مدرسه ای هستند و در کنار معلمان گرامی تکریم اولیا نیز از امور مهم آموزش و‌پرورش است، زیرا اولیا سرمایه گذاران اصلی آموزش و‌پرورش هستند و‌ ما میتوانیم با کمک گرفتن از ظرفیت های این دو قشر مهم و‌ تاثیرگذار در امر مهم پرورش و‌آموزش به سطوح بالایی از تعلیم و‌ تربیت برسیم.

خبرنگار : راضیه یاوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار