آغاز مراسم ویژه یوم الله ۱۳ آبان در سراسر کشور

تهران (پانا) - مراسم یوم الله سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شعار ”ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا“، در تهران و سایر مناطق کشور آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مراسم ویژه یوم الله ۱۳ آبان در سراسر کشور

این مراسم در تهران با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا و با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

گروه سرود دانش‌آموزی محبان الحسن (ع) همزمان با تجمع دانش‌آموزان مقابل لانه جاسوسی مریکا در خیابان طالقانی به اجرای سرودهای انقلابی می‌پردازد.

قرائت بیانیه تشکل‌های دانش‌آموزی و دانشجویی و قطعنامه از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، بیش از ۴۰۰۰ نشست روشنگری و بصیرتی به شکل حضوری و مجازی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

۱۳ آبان، روز تجلی هر چه بیشتر غیرت انقلابی و طنین شعار کوبنده و ضد استکباری «مرگ بر آمریکا» است و امسال هم «مرگ بر آمریکا» اصلی‌ترین و مهمترین شعار مردم در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان است.

سیزدهم آبان یکی از مهمترین و سرنوشت سازترین روزهای انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر به شمار میآید روزی که مقام معظم رهبری از آن به عنوان «روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان» نام بردند.

امام خمینی (ره) درباره روز ۱۳ آبان فرمودند «ما شعار مرگ بر آمریکا را در عمل جوانان پرشور و قهرمان و مسلمان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا تماشا کردیم».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار