در دیدار مسئولین و نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی با استاندار اصفهان مطرح شد:

اگر جامعه دانش‌آموزی بتواند یک نگاه راهبردی داشته باشد، آینده‌ درخشانی دارد

اصفهان (پانا) - استاندار اصفهان گفت اگر جامعه دانش‌آموزی بتواند یک نگاه راهبردی داشته باشد، آینده‌ درخشانی دارد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
اگر جامعه دانش‌آموزی بتواند یک نگاه راهبردی داشته باشد، آینده‌ درخشانی دارد

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در این جلسه گفت: من با شنیدن صحبت های دانش آموزان بسیار به آینده امیدوار شدم و انسان با شنیدن این صحبت‌ها بر خود می بالد.

وی ادامه داد: باید فضایی را آماده کنیم که دانش آموزان با نگاه امیدوارکننده نسبت به آینده رو به جلو حرکت کنند و من به سهم خودم از شما تشکر می کنم و امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که امید نسل جوان و نوجوان ما بیشتر شود.

مرتضوی اضافه کرد: دوران نوجوانی و جوانی دوران طلایی است که انسان هر چقدر تلاش کند، در آینده نتیجه آن را خواهد دید.

وی تاکید کرد: اگر جامعه دانش آموزی بتواند یک نگاه راهبردی داشته باشد، آینده‌ درخشانی دارد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: من کشوری مثل کشور خودمان سراغ ندارم که شخص اول مملکت پای درد و دل جوانان و نوجوانان بنشیند و صحبت های آنان را بشنود و پس از جلسه بگوید شیرین ترین جلساتی‌ که من دارم این جلسات است.

وی ادامه داد: دشمن کاری کرده است که بسیاری از موفقیت هایی که ما به دست آورده ایم دیده نمی شود، از ناکجاآباد به اینجا رسیدیم و این مسیر را مدیون خون شهدا و رهبری امام خمینی و مقام معظم رهبری هستیم و باید طبق نظر رهبری مراقب جریان تحریف باشیم.

مرتضوی ادامه داد: در استانی زندگی می کنیم که نزدیک به ۵ میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند و با مشکلاتی مانند آلودگی هوا و کم آبی روبرو هستند.

استاندار اصفهان ادامه داد: اگر‌ بخواهیم مشکلات مربوط به آلودگی هوا، کم آبی و محیط زیست را حل کنیم باید از ایده های نوجوانان و جوانان استفاده کنیم.

در ادامه محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از مسئولین و دانش آموزان تشکل های دانش آموزی حاضر در این جلسه تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در این جلسه تعدادی از دانش آموزان عضو تشکل‌های دانش آموزی به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار