با حضور مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان صورت گرفت؛

برگزاری جلسه دانش‌آموزان عضو تشکل‌های دانش‌آموزی

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت نقش معلمی مانند یک چشمه خروشان است که همیشه پویاست. هیچ جامعه‌ای پیشرفت نکرده مگر اینکه به آموزش و پرورش و به معلم توجه کرده باشد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه دانش‌آموزان عضو تشکل‌های دانش‌آموزی

در این جلسه که با حضور محمد رضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اصفهان،لیلا سادات ابطحی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سرپرست سازمان دانش آموزی استان، رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اصفهان، رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش اصفهان و جمعی از مسئولین استانی همراه بود، پیرامون برنامه های تشکل های دانش آموزی در تابستان سال جاری و فعالیت های پیش رو بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با عرض خیر مقدم به دانش آموزان نماینده چهار تشکل دانش آموزی گفت: معلمان و مدیران و مسئولین وزارت خانه همه جمع می شوند تا یک خدمت آموزشی و تربیتی به دانش آموزان داشته باشد، یعنی به تعبیری همه در خدمت دانش آموز هستند.

وی افزود: باید در تصمیم سازی ها آن بخش هایی که می شود حتماً نظرات دانش آموزان اعمال شود، کسی که برایش تصمیم گرفته می شود خودش هم باید نظر دهد و ما نظرات دانش آموزان بیشتر می‌توانیم در تصمیمات پیشرفت داشته باشیم.

ابراهیمی ادامه داد: اگر فرمایشات حضرت آقا را در آموزش و پرورش عملیاتی کنیم برنامه ای پر بار و غنی خواهیم داشت. ما تابستان را در پیش داریم و تابستان فرصت بسیار مناسبی است.

وی تصریح کرد:ما منتظر طرح های دانش آموزان در مورد اینکه چگونه می توانیم تابستان را برای دانش آموزان پربارتر کنیم تا به به چند هدف تقویت هویت ملی در دانش آموزان ، بهبود تربیت دینی دانش آموزان برسیم و چه کاری انجام دهیم که امیدبخشی در جامعه دانش آموزی بیشتر شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: در آموزش و پرورش یک مسئله داریم که اگر آن حل شود، بقیه مشکلات آسان تر حل می شوند و آن نیروی انسانی است.

وی ادامه داد: امسال باید یک پویش راه اندازی کنیم به مدیریت همه تشکل ها و آن اینکه همه دانش آموزان انقلابی و مومن اولین انتخاب شان در انتخاب رشته کنکور معلمی باشد.همانگونه که رهبری تاکید کردند رتبه های برتر کنکور شغل معلمی را انتخاب کنند.

ابراهیمی ادامه داد: اگر شما باعث شدید حتی یک معلم مومن وارد دانشگاه فرهنگیان شود از زمانی که این فرد در دانشگاه تحصیل می‌کند و بعد از آن زمانی که وارد محیط کار می شود و بعد هرکسی از او تربیت یاد گرفته است شما هم در ثواب او شریک می شوید.

وی افزود: نقش معلمی مانند یک چشمه خروشان است که همیشه پویاست. هیچ جامعه ای پیشرفت نکرده مگر اینکه به آموزش و پرورش و در آموزش و پرورش به معلم توجه کرده باشید.

ابراهیمی ادامه داد: تابستان نباید مدارس تعطیل باشند، اما شکل آموزش عوض می شود. ما در سند تحول بنیادین داریم که مدرسه کانون محله است. یعنی همه باید در مدرسه حضور داشته باشند، علم‌آموزی کنند، تربیت اجتماعی یاد بگیرند، مقررات اجتماعی یاد بگیرند، قرآن را یاد بگیرند، ورزش کنند. مهمترین، سالم ترین و بهترین مکانی که دانش آموز می تواند از آن بهره ببرد مدرسه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار