تجدید میثاق مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز اردبیلی با آرمان‌های شهدا

اردبیل(پانا) - مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز اردبیلی با حضور در یادواره ها ومزارهای شهدای دانش‌آموزی در سراسر استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموز شهید، حسین فهمیده با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

کد مطلب: ۱۲۲۶۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تجدید میثاق مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز اردبیلی با آرمان‌های شهدا

همزمان با گرامیداشت ایام الله ۸ آبان (روز نوجوان) جمعی از مربیان و دانش آموزان پیشتاز اردبیلی با محوریت فرزندان روح الله ضمن حضور در مزار شهدا یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشته و با آنان تجدید میثاق کردند.

پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی استان اظهار کرد: 8 الی ۱۳ آبان ماه، هفته دانش آموز نام‌گذاری شده و در سال جاری نیز همچون سنوات گذشته، با هدف توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های اسلامی و انقلابی به دانش‌آموزان،برنامه های فرهنگی و تربیتی متنوعی از جمله یادواره شهدای شاخص دانش آموزی و... در سطح مدارس این استان برگزار می شود.

وی گفت: سیزدهم آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال و اعتلای هویت خود در برابر زیاده‌خواهی های قدرت‌های بیگانه است.

اصغری افزود: در همین راستا دستورالعمل برگزاری مانور تشکیلاتی فرزندان روح الله با موضوع محوری استکبارستیزی، ایثار و بصیرت افزایی به سراسر استان ابلاغ شده تا دانش آموزان پیشتاز ضمن شرکت در مسابقات متنوع فرهنگی در قالب‌های دلنوشته، خاطره نویسی و شعر و... آثار تولیدی خود را به سازمان دانش آموزی استان ارسال خواهند کرد.

وی تصریح کرد: تشکل پیشتازان استان نیز همراه با سایر دانش آموزان ضمن مشارکت فعالانه در برنامه ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی ،روز سیزدهم آبان‌ماه (روز دانش آموز ) راگرامی خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار