زنگ استکبارستیزی درمدارس اردبیل نواخته شد

اردبیل(پانا) - در آستانه روز 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، آئین نواختن زنگ استکبارستیزی ومانور تشکیلاتی فرزندان روح الله دراردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استکبارستیزی درمدارس  اردبیل نواخته شد

در آیینی که به همین منظور در مدرسه تمام تشکیلاتی دخترانه لاله آموزش وپرورش ناحیه یک اردبیل برگزار شد، احمد ناصری ،مدیرکل و رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش‌آموز کشور اظهار کرد: 8 آبان سالروز شهادت محمدحسین فهمیده نقطه عطفی در تاریخ انقلاب ایران و کشور ماست.

وی با یادآوری سخنی از امام (ره) که فرمودند: «رهبر ما همان طفل 13 ساله‌ای است که نارنجک به کمر بسته و زیر تانک رفت» گفت: ماهیت جمهوری اسلامی استکبارستیزی و مبارزه با کفر جهانی است و هرگز اجازه نخواهیم داد توطئه‌های شوم امریکا در ایران راه پیدا کند.

مدیرکل و رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان تمامی تشکلهای دانش‌آموزی بویژه اعضای پیشتازان سازمان دانش آموزی را به سخت کوشی و علم‌اندوزی همراه با ایمان و عمل دعوت کرد و از آنان خواست تا در همه عرصه‌ها گوی سبقت را به ویژه در عرصه علم توام با ایمان از همگان بگیرند.

دراین آیین زنگ استکبار‌ستیزی نیز به دست مدیرکل و رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان نواخته شد.

گفتنی است: نظیر این آیین در مدارس مناطق و نواحی استان هم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار