تمدید مهلت ثبت‌نام در یک بخش المپیاد ملی آموزش هنر

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت مهلت ثبت‌نام در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر در بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت ثبت‌نام در یک بخش المپیاد ملی آموزش هنر

به گزارش روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدحسین اسماعیلی با اعلام این خبر اظهارداشت: با توجه به برگزاری نخستین المپیاد ملی آموزش هنر و استقبال و درخواست آموزشگاه‌های آزاد هنری سراسر کشور، مهلت ثبت‌نام در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر در بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری تا دوشنبه- ۳۱ اردیبهشت‌ماه- تمدید شد.

وی با تشریح اجمالی از روند برگزاری نخستین المپیاد ملی آموزش هنر گفت: این رویداد مهم هنری که برای نخستین بار برگزار می‌شود مختص همه آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنرهای زیبا در سراسر کشور است که در رشته‌های هنری به رقابت می‌پردازند و مانند تمامی المپیادها نفرات برتر در سطح ملی جام و مدال قهرمانی هنر را به دست خواهند آورد.

اسماعیلی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در المپیاد ملی آموزش هنر پس از ثبت‌نام، با توجه به موارد تشریحی در فراخوان المپیاد و با توجه به رشته‌های هنری، در سه سطح آموزشگاهی و استانی داوری و انتخاب می‌شوند و در نهایت منتخبان استانی با نظر و رای داوران در سطح ملی انتخاب و قهرمان المپیاد در هر رشته معرفی خواهند شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اهداف المپیاد ملی آموزش هنر بیان کرد: مهمترین هدف این المپیاد، شناسایی، کشف و هدایت استعدادهای هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان مشغول به تحصیل در هنرستان‌های هنرهای زیبای سراسر کشور و هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد هنری است.

اسماعیلی اظهارداشت: تشویق و توسعه کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنری، ارتقای مهارت‌های فردی، گروهی و اجتماعی، ایجاد همبستگی و نشاط، امید و انگیزه به خصوص در میان هنرجویان و هنرمندان مراکز آموزشی، کمک به توسعه عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ابزارهای هنری و آموزشی از دیگر اهداف این المپیاد است.

تیم های شرکت کننده در این رویداد باید شرایط عمومی که در فراخوان سامانه المپیاد درج شده را به طور کامل رعایت کنند و ضوابط تخصصی رشته‌های هنری که در آن شرکت می‌کنند را نیز داشته باشند. علاقه‌مندان برای اطلاع کامل از این شرایط می‌توانند با مراجعه به این سامانه وارد بخش المپیاد هنر شده و اطلاعات کامل را دریافت کنند و با هماهنگی مدیران آموزشگاه‌ها و هنرستان‌ها نسبت به ثبت‌نام تیم‌ها اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار