فرمانده سپاه پاسداران:

آذربایجان همواره به شخصیت‌های بزرگ و ستارگان درخشان افتخار می‌کند

تبریز(پانا) - فرمانده سپاه پاسداران در مراسم معارفه و تکریم فرمانده سپاه عاشورا در تبریز ضمن اشاره به همدلی و حفظ وحدت، تاکید کرد آذربایجان همواره به شخصیت‌های بزرگ و ستارگان درخشان افتخار می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۲۶۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
آذربایجان همواره به شخصیت‌های بزرگ و ستارگان درخشان افتخار می‌کند

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه عاشورا در تبریز گفت: آذربایجان همواره به شخصیت‌های بزرگ، فرماندهان، ستارگان درخشان و پرنور افتخار می کند.

وی افزود: هجرت مقدمه جهاد برای سردار شهید باکری و هزاران شهید دیگر بود که از این دیار و از درون خانه های خود هجرت کردند. بنابراین این سرزمین، سرزمین فداکاری است.

سلامی صبر را یک صفت برجسته پیامبر خواند و ادامه داد: خداوند همیشه سفارش به صبر می کند. مردم این سرزمین مهربان، مهمان نواز، شکیبا و صبور هستند. آذربایجان شرقی از لحاظ جغرافیایی در راس کشور ایران، این سرزمین پاک قرار دارند و مرزداران غیور کشورمان هستند.

وی با بیان اینکه پیروزی‌های حضرت امام (ره) پیروزی حق علیه باطل بود گفت: بعد از امام، بیرق امت اسلام بر دست رهبر بزرگ و حکیم و تربیت یافته مکتب اهل بیت است. فرازهای سنگین و واقعه های هولناک در مقابل دشمنان را پشت سر گذاشتیم.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: برای دشمنانی که از حیث قدرت مادی بی نظیر بودند و جهان را غارت کرده بودند، سخت بود که یک ملت در میان این همه قدرت صف کشیده بدرخشد. فشار سنگینی را طراحی کرده بودند و می خواستند عملیات روانی سنگینی را علیه ایران شروع کنند.

وی خاطرنشان کرد: هدف دشمنان این بود که در عرصه تهاجم فرهنگی جوانان را از هویت و عظمت خود دور کنند و این نقشه بسیار خطرناکی بود. ولی نمی دانستند که ارزش های انقلاب اسلامی همه جا گسترش دارد و ایمان مردم در همه زمینه های زندگی ریشه دارد.

این مقام مسئول افزود: در عالم ارزش ها با سختی به دست می آیند، آسایش ها درون سختی ها و همزاد آن است و دشمن به تدریج ضعیف شده و نشاطش را از دست داد. اگر دشمن می دید مردم افسرده شده اند فشارش را بیشتر می کرد.

وی با بیان اینکه تاریخ ۴۰ ساله انقلاب گواه این است که ما با اسلام پیروز می شویم گفت: هر چه به اسلام روی بیاوریم دردهای ما درمان می شود.

سلامی خاطرنشان کرد: دنیا فانی است می گذرد و آنچه می ماند عمل به خدا است.

وی با توصیه به مسئولین در مورد توجه به مردم گفت: دست های مردم را بفشارید و ببوسید و برای این کار افتخار کنید و با روحیه جهادی مسائل را حل کنید. با مردم مشکلات را حل کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار