فرمانده جدید سپاه عاشورا آذربایجان شرقی:

ما به مردم صادقانه خدمت خواهیم کرد

تبریز(پانا) - فرمانده جدید سپاه عاشورا در مراسم تکریم و معارفه خود عنوان کرد به مردم صادقانه خدمت خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ما به مردم صادقانه خدمت خواهیم کرد

فرمانده جدید سپاه عاشورا آذربایجان شرقی ضمن تشکر و قدردانی از خانواده های شهدا و جانبازان گفت: خدمت به مردم اولویت سپاه عاشورا است.

سردار اصغر عباسقلیزاده در این مراسم خطاب به فرمانده سپاه پاسداران گفت: ما تمامی دستورات شما را در دستور کار خود قرار می‌دهیم تا به مردم خدمت کنیم و در خدمت صادقانه عمل خواهیم کرد.

وی افزود: سپاه نهادی مردمی است و از مردم تشکیل شده است. ما به مردمی بودن این نهاد افتخار می کنیم و همچنان همراه مردم و برای پاسداری از امنیت تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان این که سپاه نهادی بالنده و نوآور و مولود تفکر راهبردی امام راحل (ره) است، ادامه داد:سپاه و مردم برای خاستگاه آرمان‌های مکتبی و انقلابی شریف نهایت تلاش خود را می کنند.

همچین در این مراسم فرمانده سابق سپاه عاشورا و استاندار جدید آذربایجان شرقی گفت: شخصیت و هویت ما در سپاه یعنی این نهاد مقدس شکل گرفته است.

سردار عابدین خرم افزود: در ایران اسلامی، امامین انقلاب شبکه بسیج و سپاه را گسترده کردند. اگر ما امروز به مردم خدمت کنیم، عبادت است و خدمت به مردم نیز افتخار بزرگی است که نصیب هرکس نمی شود.

وی ضمن اشاره به اقدامات خود در طول چهار سال فرماندهی سپاه عاشورا آذربایجان شرقی، گفت: هر چند که توان بنده در انجام امورات کم بود ولی از خداوند متعال میخواهیم تا ما را ثابت قدم نگه دارد.

فرمانده سابق سپاه عاشورا ادامه داد: سپاه عاشورا در طول چهار سال خدمت من توانست ۲۲۰ روستای محروم را از نظر آب، برق، گاز، جاده و فضای ورزشی تأمین کرده و بی نیاز سازد.

خرم افزود: سپاه در دوران بیماری کرونا هیچ یک از اقشار جامعه اهم از بسیجیان و خانواده های شهدا و جانبازان را تنها نگذاشت. و همراه با مردم و یاور آن ها بود.

وی در آخر خاطرنشان کرد و گفت: ما شعار دادن را بلد نیستیم اما با شعار انقلابی، عمل جهادی و مدیریت انقلابی، مسئولیت خود را به پایان خواهیم رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار