افزایش میانگین ساعات آموزشی ضمن خدمت فرهنگیان آذربایجا‌ن‌شرقی در سال گذشته

تبریز(پانا)- معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی ضمن اعلام کرد در سال‌تحصیلی 1399-1400 به میزان 5768910 نفر ساعت دوره آموزشی برای همکاران برگزار و در سامانه ltms به ثبت رسیده است.

کد مطلب: ۱۲۲۰۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
افزایش میانگین ساعات آموزشی ضمن خدمت فرهنگیان آذربایجا‌ن‌شرقی  در سال گذشته

کیانوش عطایی افزود: در سال‌تحصیلی 1399-1400 میانگین ساعت آموزشی ضمن خدمت استان به میزان 132 ساعت بوده که نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: در راستای ارتقاى قابلیت‌ها و شایستگی‌های شغلی کارکنان در سال‌تحصیلی 1399-1400 به میزان 5 میلیون و 768 هزار و 910 نفرساعت دوره آموزشی با عناوین و موضوعات عمومی و تخصصی از قبیل سند تحول بنیادین، شیوه های نوین آموزش مجازی، مهارت های تدریس در فضای مجازی و شبکه شاد، فناوری آموزشی، مهارت سنجش و ارزشیابی، بدوخدمت و مهارت های تدریس، برنامه کوچ، برنامه ویژه مدرسه، آشنایی با اندیشه های شهید مطهری، مقاله نویسی، پدافند غیرعامل، نظام رسیدگی به تخلفات اداری، آموزش خانواده، مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی، مواد مخدر و پیامدهای سوء آن، مردم سالاری اسلامی، آموزش مدیران واحدهای آموزشی و سرباز معلمان و ... برگزار شده است.

وی ضمن قدردانی از برنامه ریزی و تلاش های مجدانه همکاران خود در معاونت آموزش نیروی انسانی استان همچنین در خصوص توانمندسازی و ارتقاء قابلیت های حرفه‌ای و مهارت های تدریس همکاران در سال تحصیلی جدید گفت: برای کلیه کادر اداری مدارس و مدیران جدیدالانتصاب مدارس استان 11 عنوان دوره، سرباز معلمان به تعداد 16 عنوان دوره، طلاب وظیفه به تعداد 5 عنوان دوره آموزشی برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار