رییس اداره قرآن اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران:

هدف از برگزاری مسابقات قرآن، یادگیری مناسبات اجتماعی و فرهنگی است

ملارد(پانا)- مراسم تجلیل از برترین ‌های مسابقات دانش‌آموزی قرآن، عترت و نماز ملارد با حضور رییس اداره قرآن اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سالن اجتماعات شهید طحانی و با تقدیر نمادین از تعدادی از دانش‌آموزان منتخب در بستر شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری مسابقات قرآن، یادگیری مناسبات اجتماعی و فرهنگی است

محمدرضا بهمنش، رییس اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران ضمن قدردانی از فعالیت‌های مثبت و سازنده‌ مدیران، معاونین و مربیان پرورشی در جذب و ترغیب دانش‌آموزان به شرکت در مسابقات قرآنی، بیان کرد: هدف از برگزاری مسابقات، تنها مسابقه نیست، بلکه در رهگذر این فعالیت‌ها، دانش‌آموزان موضوعات متنوعی چون حل مسئله، مواجه با شکست و پیروزی، چگونگی برقراری ارتباط با دیگران و یادگیری مناسبات اجتماعی و فرهنگی است.

بهمنش افزود: مدیران و معاونین مدارس در ابتدا باید اهداف این مسابقات را برای دانش‌آموزان تبیین و تشریح کنند. برنامه‌ریزی باعث برگزاری بهتر و جذب بیشتر دانش‌آموزان به شرکت در این فعالیت‌ها می‌شود.

او در مورد نحوه برگزاری بهتر مسابقات ادامه داد: در برگزاری مسابقات از افراد متخصص استفاده شود، کیفیت، نظم و اطلاع‌رسانی دقیق در مسابقات مورد توجه قرار گیرد و مدیران می‌توانند از توانمندیهای اولیاء دانش‌آموزان در این‌گونه فعالیت‌ها بهره ببرند.

رییس اداره قرآن اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران خاطرنشان کرد: شرکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی باعث تقویت مسئولیت‌پذیری و تمرین نقش‌پذیری و افزایش اعتمادبنفس آنها در آینده می‌شود.

در این مراسم از ۲۷ دانش‌آموز منتخب مرحله استانی و ۲ نفر برگزیده مرحله کشوری مسابقات قرآنی تقدیر شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار