به مناسبت هفته قرآن و عترت؛

آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی ناحیه دو کرج و فردیس

کرج (پانا) - آیین تجلیل از فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزیده مسابقات قرآنی ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس، با حضور مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو کرج در سالن اجتماعات رضوان ناحیه 2 کرج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی ناحیه دو کرج و فردیس

در این مراسم از دویست نفر از همکاران و دانش آموزان که در سه سال اخیر در مسابقات قرآنی حائز رتبه های برتر کشوری،استانی و منطقه ای شده و بخاطر شرایط کرونایی موفق به دریافت جوایز خود نشده بودند مورد تجلیل و تشویق قرار گرفتند.

ولی احمدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس گفت: از برگزارکنندگان این جلسه نورانی ومقدس تشکر وقدردانی می کنم وبرای آنان از درگاه خداوند رحمان اجری عظیم مسالت می کنم.

وی اضافه کرد: برای توسعه نگاه قرآنی، عترت ونماز نزد فراگیران، ابتدا باید این نگاه متعالی بین معلمان و مربیان شکل بگیرد که نقش ایشان محور و مولفه اصلی این تفکر خواهد بود، بنابراین باید تلاش شود با تاسی به قرآن، رویکرد واندیشه خودمان را با کلام خداوند آذین بندی کنیم.

احمدی در ادامه خاطر نشان کرد: مولفه بعدی برای گسترش فرهنگ قرآن، نقش مهم و تاثیرگذار خانواده است اولیا بعنوان شرکای آموزش و حلقه اول بهره برداری از رفتار ودانش ایشان ،می توانند نهاد تعلیم و تربیت را در پرورش فرزندان خود با معیار و شمایل مدنظر و در تراز جمهوری اسلامی ایران یاری کرده و در این عرصه مهم، نقش آفرین باشند.

مدیر آموزش و پرورش نقش خانواده برای تربیت دینی دانش آموزان را مهم ارزیابی کرده و افزود: ضمن درخواست همکاری از سازمان‌ها و نهادهای موازی و متولی تربیت دینی، توسعه فرهنگ قرآنی، تربیت دانش آموزان را از وظایف اصلی دستگاه تعلیم و تربیت اعلام کردند.

وی در پایان خطاب به برگزیدگان بیان کرد: این لطف و عنایت خداوند که شامل حالتان شده و با کلام قرآن آشنا و مانوس شده اید را قدر بدانید وتلاش کرده تا این هدیه ارزشمند را به خانواده ها ودوستان خود هم هدیه کنید و در اقامه نماز و توصیه دوستان و همکلاسی ها به اقامه این فریضه ارزشمند، با همت و کوشا باشید.

این محفل نورانی به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس و مشارکت حوزه قرآن، نماز وعترت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.

خبرنگار ؛ مانی صیادپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار