ادامه تعامل اداره کل آموزش‌وپرورش استان با سایر دستگاه‌های اجرایی؛

امضای تفاهم‌نامه اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان و جهاد دانشگاهی اصفهان

اصفهان ( پانا) - به‌منظور فراهم‌آوردن زمینه همکاری‌های سازنده و برقراری ارتباط سازمان‌یافته و ایجاد مشارکت و بهره‌گیری از توانایی‌های موجود تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان و جهاد دانشگاهی اصفهان منعقد شد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم‌نامه اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان و جهاد دانشگاهی اصفهان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، مراسم انعقاد تفاهم‌نامه بین اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان و جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با حضور محمد اعتدادی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و مهدی ژیانپور رئیس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار شد.

این تفاهم‌نامه به‌منظور بهره‌گیری از تجارب، ظرفیت‌ها و امکانات متقابل در حوزه‌های علمی، آموزشی، اشتغال و کارآفرینی پژوهشی، فرهنگی و سلامت امضا شد.

در این مراسم محمد اعتدادی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان اظهار کرد: امیدوارم مفاد این تفاهم‌نامه خیلی زود به اجرا در آید و از ظرفیت‌های هر دو دستگاه استفاده شود، این نوع اقدامات در همه جامعه تأثیرگذار است چراکه همه خانواده‌ها به‌نوعی با آموزش‌وپرورش در ارتباط هستند و استفاده متقابل از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی و آموزش‌وپرورش برای دانش‌آموزان مفید خواهد بود.

در ادامه مهدی ژیانپور رئیس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با تاکید بر نقش مهم آموزش‌وپرورش در جامعه تاکید کرد: یکی از ارگان‌های امیدبخش در کشور آموزش‌وپرورش است که اتفاقات خوبی برای دانش‌آموزان در آن رقم می‌خورد و ازآنجایی‌که جهاد دانشگاهی یک نهاد عمومی غیردولتی است در تلاش هستیم تا یک سازمان یاددهنده و یادگیرنده باشیم. ضمن اینکه امیدوارم این بستر همکاری برای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها و متقابلاً برای ما باعث خیروبرکت باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار