سازمان دانش آموزی بستر ارزشمندی برای فعالیتهای اجتماعی دانش آموزی است

دشتستان(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در همایش تجلیل از دانش آموزان و مربیان پیشتاز نمونه دشتستان گفت سازمان دانش آموزی یکی از ظرفیت های ارزشمند برای فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی و مهارتی دانش آموزی است.

کد مطلب: ۱۱۸۶۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی بستر ارزشمندی برای فعالیتهای اجتماعی دانش آموزی است

علی موحدی، نایب رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان بوشهر با تاکید بر دانش آموز محور بودن فعالیتهای پیشتازان اظهار کرد: هر تشکل دانش آموزی در آموزش و پرورش ، ظرفیت بخصوصی برای جذب ، آموزش، تربیت و شکوفاسازی استعدادهای دانش آموزان دارد و سازمان دانش آموزی با تنوع و گستردگی فعالیت ها و برنامه ها یکی از بهترین بسترها برای تربیت اجتماعی دانش آموزان است.

موحدی ضمن قدردانی از زحمات وتلاشهای مدیران و مربیان پرورشی و مربیان پیشتاز افزود: باید دانش آموز باوری در صدر تا ذیل سازمان دانش آموزی مورد توجه باشد و همه فعالیتهای فرهنگی ، پرورشی در مدارس و محیط های علمی و فضاهای پرورشی باید برای رشد هدفمند و همه جانبه دانش آموزان تنظیم شود.

موحدی گفت: فعالیتهای تشکیلاتی بویژه فعالیتهای نشاط بخش می تواند در کاهش و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی دانش آموزان موثر باشد.

گفتنی است در پایان مراسم از دانش آموزان و مربیان پیشتاز نمونه شهرستانی، استانی و کشوری با اهداء لوح تقدیر و هدیه، تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار