اعتلا بخشی به شخصیت دانش‌آموزان از اولویت‌ها است 

بوشهر(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت  هدف در سازمان دانش‌آموزی اعتلا بخشی به شخصیت دانش‌آموزان بر مبنای آموزه‌های دینی در همه عرصه‌های فرهنگی ، اخلاقی ، اجتماعی و سایر است .

کد مطلب: ۱۲۳۱۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اعتلا بخشی به شخصیت دانش‌آموزان از اولویت‌ها است 

علی موحدی در گردهمایی روسای سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق استان بوشهر اظهار کرد : هدف در سازمان دانش آموزی اعتلا بخشی به شخصیت دانش آموزان بر مبنای آموزه های دینی در همه عرصه های فرهنگی ، اخلاقی ، اجتماعی و سایر است .

او گفت : البته مسئولان و کارشناسان مطلع و آگاه باید بتوانند ضمن هماهنگی با اولیاء و مربیان برنامه های مختلف را پی گیرند تا موجب تحول شود .

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد : افزایش هر چه بیشتر توانایی های علمی ، آموزشی و پرورشی دانش آموزان نیازمند تعامل سازمان دانش آموزی با حوزه های مختلف اداره کل آموزش و پرورش است .

محمود حسنی توابع رئیس سازمان دانش آموزی استان بوشهر ضمن ارائه گزارش از برنامه و فعالیت های سازمان دانش آموزی در خصوص بسته های تحولی ابلاغی وزارت آموزش و پرورش در حوزه سازمان دانش آموزی توجیه باز مهندسی فعالیت ها ، انتخابات مجامع و مجلس دانش آموزی و سایر برنامه ها مطالبی ایراد نمود .

در این مراسم از روسا و کارشناسان سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق تقدیر شد و از کتاب برنامه های عملیاتی و راهبردی سالانه سازمان دانش آموزی رونمایی شد .

گردهمایی سازمان دانش آموزی به صورت زنده از کانال شاد بخش شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار