پیام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت کار

زنجان (پانا) - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در پیامی روز جهانی ایمنی و بهداشت کار، ۲۸ آوریل (8 اردیبهشت) را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۱۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت کار

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان متن پیام محمد رضا یوسفی به شرح زیر است:

۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) از سوی سازمان بین المللی کار (ILO) به عنوان روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای با هدف نهادینه کردن کار سالم و ایمن در دنیا نامگذاری شده است. با توجه به بحران همه گیری ویروس کرونا در جهان، روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای ۲۰۲۱ تحت عنوان پیش بینی، آمادگی و مقابله با بحران، با سرمایه‌گذاری مقاوم در سیستم‌های ایمنی و بهداشت حرفه‌ای (OSH) برای مقابله با بحران‌های امروز و فردا با بهره‌گیری از آموخته‌ها و تجارب دنیای کار، متمرکز خواهد بود.

بی تردید یکی از مهم ترین موضوع های مرتبط با کار و تولید، حفظ سلامت و صیانت از نیروی انسانی مولد و کارا است.

ما به عنوان متولیان امور کار و تولید و ناظران روابط سالم میان سرمایه‌های انسانی مولد جامعه(کارگران و کارفرمایان) در سالی که از یک سو با هجوم موج چهارم بیماری کوید-۱۹ در جهان مواجه هستیم برخود لازم می دانیم با حمایت همه جانبه از دست اندرکاران امر خطیر ایمنی و بهداشت کار، گامی هر چند کوچک در این راه برداریم.

در پایان فرا رسیدن روز جهانی ایمنی و بهداشت کار را به همه تلاشگران خدمتگزار این بخش به ویژه بازرسان کار، کارشناسان بهداشت کار و مسوولان ایمنی و بهداشت کارگاه های استان- که با خدمات ارزنده خود در ارتقای سطح آگاهی کارگران و کارفرمایان و افزایش امنیت و سلامت محیط های کاری گام بر می دارند- تبریک می گویم و توفیق همگان را از درگاه خداوند سبحان خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار