خنیفر: تدوین کتاب تاریخ تربیت معلم در ایران اثری کاربردی، ماندگار و ارزشمند است

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت تدوین کتاب تاریخ تربیت معلم در ایران اثری کاربردی، ماندگار و ارزشمند است و باید به گونه ای نوشته شود که تا صد سال آینده بدیلی برای آن نباشد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
خنیفر: تدوین کتاب تاریخ تربیت معلم در ایران اثری کاربردی، ماندگار و ارزشمند است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، حسین خنیفر در جلسه هماهنگی و ارزیابی نهایی مجموعه۳۱ جلدی تاریخ تربیت معلم در ایران، که سه شنبه 31 فروردین 1400 با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و به صورت ویدئو کنفرانس با نمایندگان استانها در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، ماه مبارک رمضان را ماه میزبانی معبود و میهمانی عبد، فرصتی برای پالایش روح و خلوت با خالق ودود برشمرد و در ادامه با نگاهی به کتاب تاریخ تربیت معلم و بیان نکاتی در خصوص ارتقا محتوای علمی و محتوایی، طراحی و صفحه آرایی، این اقدامی را اثری ماندگار و ارزشمند دانست.

وی در ادامه انجام کار ارزشمند تدوین این مجلد با محوریت معاونت پژوهش و فناوری را شایسته تقدیر عنوان و اظهار کرد: این مهم فعالیتی بزرگ است که همه در این معاونت پای کار ایستاده اند و باید به گونه ای نوشته شود که تا صد سال آینده بدیلی برای آن نباشد.

رییس دانشگاه فرهنگیان، انتشار کتاب تاریخ تربیت معلم در ایران را مجلدی کاربردی، مستند، مدون، و مصور از تاریخ تربیت معلم در استان ها و در سطح آمایش کشوری عنوان کرد و بر اهتمام ویژه بر کاهش خطاها، افزایش دقت و اعتبار علمی و محتوایی و ارتقاء کیفی، طراحی، تدوین و صفحه آرایی تاکید کرد.

وی با اشاره بر ضرورت اخذ نظرات اصلاحی صاحبنظران و اشتراک تجارب ارزنده با دیگر استان، به بیان نکاتی پیرامون، بررسی و تایید مستندات، استفاده از نمادهای تعلیم و تربیت و تصاویر مفاخر این عرصه در استان ها، ترکیب رنگی مناسب، مرجع نویسی استاندارد و استفاده از منابع و ماخذ و تهیه کتابچه معرفی این اثر ارزشمند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار