معرفی برنامه راهبردی و عملیاتی سال 1400 دانشگاه فرهنگیان و نحوه ارزیابی آن

تهران (پانا) - نشست معرفی برنامه راهبردی و عملیاتی سال 1400 و نحوه ارزیابی آن  با حضور مدیران ارشد سازمان حراست کل کشور، خاکی معاون طرح، برنامه و توسعه منابع، طاهری نیا معاون پژوهشی و فناوری و حوری ریاست دفتر مرکزی حراست دانشگاه فرهنگیان همکاران و مسئولان حراست های دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در سالن شهید چمران سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۱۷۶۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
معرفی برنامه راهبردی و عملیاتی سال 1400 دانشگاه فرهنگیان و نحوه ارزیابی آن

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، در این نشست، حوری ضمن قدردانی از تلاش های همکاران در راستای رسیدن به اهداف حراست در سال 1399 و لزوم داشتن برنامه به برخی از دستاوردهای دفتر مرکزی حراست دانشگاه فرهنگیان از جمله تدوین اولین فصلنامه علمی تخصصی حراست ها که اقدام ملی است، اشاره داشت.

در ادامه خاکی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع حافظین کشور گزارش مختصری از اقدامات انجام شده در سال قبل و چشم اندازی از اهداف حوزه معاونت طرح توسعه منابع در سال 1400بیان کرد.

همچنین طاهری نیا با بیان اینکه حراست ها سربازان گمنامی هستند که امنیت امروز کشور مدیون آن ها می باشد، با ارائه قسمتی از فعالیت های انجام شده در سال 1399 در حوزه پژوهش و فناوری ازجمله ایجاد موزه تخصصی تربیت معلم و تهیه مجموعه 31 جلدی تاریخ مراکز تربیت معلم و همچنین 5 جلدی اسناد تربیت معلم و همکاری با حراست در جهت تدوین مجله علمی تخصصی حراست ها اشاره داشت.

در ادامه جلسه مدیرکل سیاسی، فرهنگی حراست کل کشور با اشاره به اینکه حراست صرفا یک شغل نیست بلکه عشق و علاقه است و لازمه حراستی بودن روحیه انقلابی گریست به مولفه های نقش همه حراست در دانشگاه پرداخت و اظهار کرد: قانون انتشار اطلاعات و شفاف سازی در جهت بالابردن سطح رضایت مندی مردم از نظام سیاسی کشور لازم است.

در ادامه 5 تن از همکاران و روسای ادارات استانها و معاونین دفتر مرکزی پیشنهادات و صحبتهایی را ارائه و مدیران ارشد حراست کل و معاونین دانشگاه به سوالات به پاسخ دادند.

همچنین مختارنژاد بر ضرورت هرچه بیشتر استعلام صلاحیت تدریس اساتید دانشگاه با توجه به جایگاه ویژه ای که دانشگاه فرهنگیان از دید ولایت فقیه دارند اشاره کرد.

در ببخش دوم مسئول ارزیابی حراست کل کشور برنامه مه های راهبردی و عملیاتی سال 1400 و نحوه ارزیابی آن که قبلا به استانها ارسال شد، تبیین و به پرسش های همکاران در این زمینه پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار