رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

8 تا 10 اردیبهشت آزمون سراسری قرآن و عترت برگزار می‌شود

زنجان (پانا) - رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد 8 تا 10 اردیبهشت آزمون سراسری قرآن و عترت برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۸۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
8 تا 10 اردیبهشت آزمون سراسری قرآن و عترت برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ابراهیم قاسمی با اشاره به برگزاری مجازی آزمون سراسری قرآن و عترت گفت: قرار است این آزمون در سه گروه امتحانی و ۱۴ رشته از جمله حفظ قرآن کریم، مفاهیم و معارف اهل‌بیت(ع) ترجمه و مفاهیم قرآن برگزار شود.

وی از شرکت یک هزار و700 زنجانی در آزمون قرآن و عترت خبر داد و گفت: امسال که امکان برگزاری آزمون به‌شیوه حضوری و همانند سال‌های قبل وجود ندارد، شیوه الکترونیکی برای آزمون انتخاب شده و افراد در محل سکونت خود به شکل آنلاین به سوالات در مدت زمان معلوم پاسخ خواهند داد.

قاسمی گفت: چنانچه نمره آزمون شفاهی داوطلبان ۱۰۰ باشد جایزه یک میلیون تومانی به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

وی افزود: همچنین اگر شرکت کنندگان نمره بالای ۹۰ کسب کنند جایزه ۳۰۰ هزار تومانی به آن‌ها اعطا می‌شود و اگر نمره آن‌ها بالای ۷۵ باشد از طریق قرعه‌کشی به تعدادی از برگزیدگان جوایز ۱۵۰ هزار تومانی پرداخت خواهد شد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: این آزمون روزهای 8 تا 10 اردیبهشت ماه، همزمان با ایام ولادت با سعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی علیه السلام به صورت همزمان در سراسر کشور به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار