سردار زهرایی در گفت‌و‌گو با پانا مطرح کرد؛

«حمایت از بازماندگان از تحصیل» و «نوسازی مدارس» از اقدامات مشترک بسیج سازندگی و وزارت آموزش و پرورش

گفتمان مدرسه‌سازی باید گفتمانی مردمی شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان بسیج سازندگی از انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت «حمایت از بازماندگان از تحصیل» و «نوسازی مدارس» از اقدامات مشترک بسیج سازندگی و وزارت آموزش و پرورش بوده است.

کد مطلب: ۱۴۷۱۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
«حمایت از بازماندگان از تحصیل» و «نوسازی مدارس» از اقدامات مشترک بسیج سازندگی و وزارت آموزش و پرورش

سردار محمد زهرایی در گفت‌و‌گو با پانا ضمن اشاره به روز معلم در تشریح اقدامات بسیج سازندگی در حوزه آموزشی، اظهار کرد: «وزارت آموزش و پرورش بخش عظیمی از بدنه مردمی را تربیت می‌کند، از آنجایی که رویکرد بسیج نیز تربیتی است، با وزارت آموزش و پرورش همکاری خواهیم کرد. در این زمینه بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی و معاونت تعلیم و تربیت فعال هستند.»

وی افزود: «به حمدالله تفاهم خوبی با وزارت آموزش و پرورش منعقد شد که طی آن تفاهم‌نامه، کمیته خدمت‌رسانی و بازماندگان از تحصیل را به ما دادند؛ به گونه‌ای که ما بازماندگان از تحصیل را حمایت کنیم تا به تحصیل بپردازند. همچنین در نوسازی مدارس، جهادگران در مرمت، زیباسازی و نوسازی مدارس اقدام خواهند کرد.»

رئیس سازمان بسیج سازندگی بیان کرد: «در ساخت مدرسه در مناطق محروم نیز اقداماتی داشته و داریم. گفتمان مدرسه‌سازی باید گفتمانی مردمی شود. اینها کار مشترک بسیج سازندگی با وزارت آموزش و پرورش در طرح خدمت‌رسانی است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار